تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۵۴۲۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس دادگستری هندیجان خبرداد:
کاهش 10 درصدی طلاق در هندیجان
خوشبختانه در 6 ماه نخست امسال شاهد کاهش 10درصدی آمار طلاق در این شهرستان بوده ایم که نسبت به سال گذشته آمار طلاق کاهش داشته است
خوزنیوز:  رییس دادگستری هندیجان گفت: با توجه به امر مهم ازدواج در خانواده که این سنت حسنه پیامبران قراردارد و مسائل ازدواج در اسلام بسیار مهم دانسته شده  خوشبختانه در 6 ماه نخست امسال شاهد کاهش 10درصدی آمار طلاق در این شهرستان بوده ایم که نسبت به سال گذشته آمار طلاق کاهش داشته است.

به گزارش خوزنیوز؛ سیدمحمود هاشمی با اشاره به امر ازدواج اظهار کرد: به خانواده ها تاکید می گردد قبل از ازدواج فرزندان خود در این امر شناخت کامل طرفین از هم داشته باشند که شاهد مشکلات طلاق و اختلاف رادرپی نداشته باشند .

رییس دادگستری هندیجان در ادامه همچنین از دستگیری سارقین احشام در این شهرستان خبردادو گفت: باتوجه به گزارشات اهالی هندیجان درخصوص سرقت احشام نیروی انتظامی شهرستان توانسته در یک عملیات ضربتی وارد و تعدادی از سارقین را دستگیر نمایند.

 وی گفت: پس از تکمیل پرونده توسط نیروی انتظامی به مقامات قضایی ارسال و پرونده متهمان در حال بررسی طبق قانون و قوانین قضایی به اتهام این افراد درحال رسیدگی است .

رییس دادگستری هندیجان در ادامه عنوان کرد: با توجه به زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی بخصوص سرهنگ مطیع االه فرماندهی نیروی انتظامی هندیجان وپرسنل زحمت کش و همچنین از فرماندهی نیروی دریابانی و پرسنل این نیرو که با جدیت درخصوص امنیت زمینی و دریایی تلاش بی وقفه را ارایه می نمایند تقدیر و تشکر و هفته نیروی انتظامی را به این عزیزان تبریک گفت.

وی در پایان از شهروندان خواست که قانون براساس پایه استوار است و وظیفه تمام احاد جامعه است که به قانون وقوانین احترام گذاشته تا شاهد امینت در شهرستان باشیم.
:
:
:
آخرین اخبار