تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۱۵۴۳۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نشست «چرا فلسفه؟» در دانشگاه چمران برگزار می‌شود
دبیر انجمن علمی دانشجویی کتاب و اندیشه دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری نشستی با عنوان "چرا فلسفه؟!" در این دانشگاه خبر داد
دبیر انجمن علمی دانشجویی کتاب و اندیشه دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری نشستی با عنوان "چرا فلسفه؟!" در این دانشگاه خبر داد و گفت: در این نشست که با حضور دکتر محمد مهدی اردبیلی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود، به واکاوی دلایل ضرورت فلسفه و آشنایی دانشجویان با این مساله پرداخته خواهد شد.
 
آرش حاجی‎نجف اظهار کرد: انجمن علمی دانشجویی کتاب و اندیشه دانشگاه شهید چمران اهواز با همکاری مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه، 19مهرماه، نشستی را با عنوان "چرا فلسفه؟! " در تالار دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می کند.
 
وی افزود: این نشست با حضور دکتر محمدمهدی اردبیلی، نویسنده، مترجم و استاد دانشگاه، روز 19مهرماه از ساعت 12 تا 14 در تالار دانشکده اقتصاد برگزار می‎شود و علاقه‎مندان به حوزه فلسفه برای آشنایی با این مباحث می‎توانند در این نشست حضور پیدا کنند.
 
دبیر انجمن علمی دانشجویی کتاب و اندیشه دانشگاه شهیدچمران اهواز خاطرنشان کرد: درفضای امروزی وقتی از فلسفه حرف می‌زنیم، هیولایی ترسناک در اذهان ظاهر می‎شود که نزدیک شدن به آن بسیار خطرناک است و چنین نگرشی در بین مردم باعث شده تا افراد نگاه مثبتی به فلسفه و در نتیجه اندیشیدن نداشته باشند.
 
حاجی‎نجف بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری این نشست آشنایی دانشجویان با مباحث فلسفی و رشد تفکری است تا دانشجویان نسبت به پدیده‎‎هایی که پیرامون آن‎ها اتفاق می‎افتد، بی‎اعتنا عبور نکنند و از فکر کردن هراسی نداشته باشند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار