تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۱۵۴۳۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پراید حامل مواد روان گردان به مقصد نرسید
چهار کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه در جاده‌ اهواز - سوسنگرد کشف و ضبط شد
خوزنیوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: چهار کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه در جاده‌ اهواز - سوسنگرد کشف و ضبط شد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ یداله امیری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ادامه روند مبارزه جدی و بی امان با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، مامورین انتظامی در پی خبری مبنی بر ورود یک محموله مواد مخدر به شهرستان سوسنگرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مراجع قضائی و استقرار در جاده اهواز _سوسنگرد خودروی پراید حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ امیری افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودرو مذکور مقدار چهار کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که به صورت ماهرانه ای در مخزن سی ان جی جاسازی شده بود را کشف و در این رابطه 2 نفر دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این راستا خودروی پژو 405 نیز که نقش اسکورت را داشت و حامل 2 نفر از سرکردگان فروش مواد مخدر بود متوقف و دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن اعلام اینکه متهمان به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند خاطرنشان کرد: عملکرد قاچاقچیان مغایر با سلامت جامعه و موجب اضمحلال خانواده ها و جوانان می شود و از شهروندان خواست تا هرگونه فعالیت فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.
:
:
:
آخرین اخبار