تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
کد خبر: ۱۵۴۳۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندهی انتظامی هندیجان خبر داد:
کشفیات ۸۰ درصدی سرقت در هندیجان
خوزنیوز: فرماندهی انتظامی هندیجان از کشفیات ۸۰درصدی سرقت درهندیجان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ سرهنگ مطیع الله اظهارکرد: در طی یکسال نیروی انتظامی شهرستان هندیجان توانسته بالغ بر۸۰درصدسرقت در شهرستان انجام می گرفت کشف نمایند و۵۰درصد کشف جرایم خشن و همچنین ۱۲۵سارق که مبادرت به سرقت مسلحانه می کردند و همچنین ۹۳کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک -حشیش -هرویین و شیشه توسط پرسنل مبارزه با موادمخدر کشف نمایند.

فرماندهی انتظامی هندیجان در ادامه عنوان کرد: ۱۱۰نفر که مبادرت به قاچاق کالا و ۴۳نفر متهم که مبادرت به فروش و توزیع موادمخدر در شهرستان می کردند دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

سرهنگ مطیع الله در ادامه گفت: از شهروندان و اهالی روستاها درخواست داریم که در مراسمات عزاداری و فاتحه از تیراندازی جدا خودداری نمایند و فرد یا افرادی که بخواهند مبادرت به این امر داشته باشند طبق قوانین انتظامی برخورد و سلاح آنان توقیف خواهد شد و از شهروندان می خواهیم بطور محرمانه به فرماندهی انتظامی و مقامات انتظامی اطلاع دهند.

فرماندهی انتظامی هندیجان بیان کرد: ضمن تاکید به خانواده ها می خواهیم که مراقب فرزندان خود در فضاهای غیرمجاز باشند که باعث انحراف جوانان و نوجوانان نگردد.

وی همچنین ازخانواده ها خواست که درخصوص وسایل نقلیه در حوزه راهنمایی و رانندگی دقت بیشتری داشته باشند و انتظار داریم که خود شهروندان طبق قوانین و مقررات نسبت به مقررات توجه داشته باشند که باعث ایجاد حادثه منجر به فوت یا نقص عضو نگردند.

مطیع الله در ادامه از شهروندان که در امنیت شهرستان با نیروی انتظامی همکاری خوبی داشته اند تشکر نمود و امنیت در جامعه را براساس قانون و استوار است و وظیفه تمامی احاد جامعه دانسته که به قانون و قوانین اسلامی احترام گذاشته و تلفن ۱۱۰درطی شبانه روز پاسخگو می باشد و دفتر اتاق من به روی تمامی شهروندان هندیجانی بازبوده و در خدمت مردم شهید پرور می باشم.
:
:
:
آخرین اخبار