تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۵۴۳۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۵۲ نفر از نمایندگان در بیانیه‌ای درخواست کردند
طرح سوال از رئیس‌جمهور درمورد مشکلات سپرده‌گذاران به کمیسیون مربوطه ارجاع شود
152 نفر از نمایندگان در بیانیه‌ای از هیئت رئیسه درخواست کردند تا طرح سوال از رئیس جمهور در مورد مشکلات سپرده گذاران را به کمیسیون مربوطه ارجاع دهد
152 نفر از نمایندگان در بیانیه‌ای از هیئت رئیسه درخواست کردند تا طرح سوال از رئیس جمهور در مورد مشکلات سپرده گذاران را به کمیسیون مربوطه ارجاع دهد.

محمدحسین فرهنگی عضو هیات رییسه مجلس با قرائت این بیانیه گفت: ۱۵۲ نفر از نمایندگان درباره طرح سوال از رئیس جمهور بیانیه‌ای را امضا کرده‌اند که براساس آن و با وجود این که قوه مقننه باید الگوی تمام عیار مقررات باشد اما با گذشت سه ماه و با توجه به ماده ۲۱۲ ‌آیین نامه مجلس که باید در سریع‌ترین زمان، موضوع به  کمیسیون مربوطه ارجاع شود این کار صورت نگرفته است. این در حالی است که سپرده‌گذاران ۱۰ ماه است که در خیابان ها سرگردان هستند و امضاء کنندگان این بیانیه از هیئت رئیسه و به ویژه رئیس جمهور درخواست کردند تا نسبت به ارجاع موضوع به کمیسیون مربوطه اقدام کند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سپرده گذار کاسپین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
0
بسیار جالب است که رئیس مجلس و نایب رئیس مجلس یعنی اقای پزشکیان و دادستانهای کل کشور و تهران و بسیاری دیگر از مسئولان دولت جمهوری اسلامی در یک همکاری مشترک فرمول ظالمانه اقای سیف و بانک مرکزی را برای سپرده گذاران بی گناه کاسپین مورد تائید قرار داده اند و اصلا هیچ یک از این که مطابق این فرمول اموال مردم مسلمان بیگناه به ناحق از انان گرفته می شود اهمیتی نمی دهند و اصلا هیچ یک راجع به کیفر سنگین اخروی برای کسانی که باعث فساد روی زمین می شوند و اموال مسلمانان بیگناه را به تاراج می برند اعتقادی ندارند. اقایان محترم شما تنها و تنها یک دلیل برای انکه مردم سپرده گذار در سال 95 در موسسه مجاز کاسپین باید سرمایه هایشان نابود شود بیاورید. این ظلم بسیار بزرگی است که بالاخره تاوان ان را خواهید داد و بسیاری از سپرده گذاران به قیمت خونشان برای بدست اوردن سرمایه و هستی خانواده خود خواهند جنگید زیرا این وظیفه ای است که پروردگار به عهده ما گذاشته است و این همان راه امام حسین است .
:
:
:
آخرین اخبار