تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۵۴۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون عمرانی استاندار خوزستان:
۳۰۰ هکتار از تپه‌های شنی مرز چذابه مالچ‌پاشی می‌شوند
معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: با هماهنگی منابع طبیعی تپه‌های شنی مرز چذابه به مساحت ۳۰۰ هکتار مالچ‌پاشی می‌شوند
معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: با هماهنگی منابع طبیعی تپه‌های شنی مرز چذابه به مساحت ۳۰۰ هکتار مالچ‌پاشی می‌شوند.

فرامند هاشمی‌زاده امروز در جلسه ستاد اربعین اظهار داشت: کمیته زیرساخت در 2 بخش عمرانی که شامل جاده، پارکینگ، پیاده‌رو و پایانه‌ها  و بخش خدماتی اقدامات بسیار خوبی در پایانه‌های خوزستان انجام داده است.

وی با بیان اینکه جاده کمربندی سوسنگرد تا چذابه به 8 قسمت تقسیم شده که پیشرفت فیزیکی کار خوب بوده و تا 10 روز دیگر آسفالت می‌شود، افزود: در پایانه شلمچه زیرساخت‌ها از قبل بوده اما در پایانه چذابه به دلیل شرایط و پاکسازی منطقه از مین، مجبور به جابه‌جایی محل استقرار موکب‌ها شدیم و اکنون حدود یک هزار و 500 متر در اختیار موکب‌داران قرار گرفته است.

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: سال گذشته توسط تانکر به مرز چذابه آب‌رسانی انجام می‌شد اما امسال خط انتقال آب به طول 21 کیلومتر به مرز چذابه در حال انجام و تاکنون 17 کیلومتر آن به پایان رسیده است.

وی بیان کرد: مسئولان برق استان نیز در پایانه‌ها مشغول نصب پایه‌های برق هستند و تا 10 روز دیگر در پایانه چذابه مشکلی از نظر روشنایی وجود ندارد همچنین پارکینگ پایانه دیوار کشی شده و مساحت آن از 50 هکتار به 100 هکتار افزایش یافت.

هاشمی‌زاده با شاره به تپه‌های شنی در مرز چذابه عنوان کرد: با توجه به اینکه در اثر وزش باد و خیزش شن از تپه‌های شنی موجود در پایانه چذابه مومجب ناراحتی زائران اربعین حسینی می‌شود امسال با هماهنگی منابع طبیعی تپه‌های شنی به مساحت 300 هکتار مالچ‌پاشی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران، شهرداری مرز چذابه از سمت کشور عراق را برعهده دارد، خبر داد: شهرداری تهران تهیه 200 چشمه بهداشتی را تقبل کردند.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
0
0
ناراحتی خوزستانیها اهمیتی نداره.بیابانهای ماهشهر خاکشون کشت مردم رو
:
:
:
آخرین اخبار