تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۱۵۴۴۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درگیری ماموران حفاظت محیط زیست شهرستان هفتکل با شکارچی غیر مجاز
عصر دیروز در منطقه حفاظت شده کرایی هفتکل ، دو محیط بان اداره حفاظت محیط زیست هفتکل در تعقیب و گریز شکارچی غیرمجاز دچار آسیب‌دیدگی شدند
 رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان هفتکل گفت: عصر دیروز در منطقه حفاظت شده کرایی هفتکل ، دو محیط بان اداره حفاظت محیط زیست هفتکل در تعقیب و گریز شکارچی غیرمجاز دچار آسیب‌دیدگی شدند.

عباس ظاهری شهمیرانی روز چهارشنبه اظهار کرد : عصر سه شنبه در عملیات تعقیب و گریز ماموران اداره حفاظت محیط زیست شهرستان هفتکل با یک شکارچی غیر مجاز در منطقه کوهستانی دره محک واقع در منطقه حفاظت شده کرایی، دو تن از ماموران اداره حفاظت محیط زیست هفتکل بر اثر سقوط از ارتفاع از ناحیه دست و ران دچاره جراحات شدند و به درمانگاه انتقال یافتند.

وی حال عمومی این دو محیط بان را رضایت بخش اعلام کرد و افزود: در این حادثه فرد متخلف بازداشت و یک قبضه اسلحه شکاری نیز از وی کشف و ضبط شد که به همراه شکارچی متخلف تحویل مقامات قضایی و انتظامی شهرستان هفتکل شد.

ظاهری شهمیرانی از برخورد قاطع با شکارچیان غیر مجاز خبر داد و تصریح کرد : مأموران این اداره تمام تلاش خود را برای حفاظت از محیط زیست و گونه‌های جانوری انجام خواهند داد.

منطقه حفاظت شده کرایی در فاصله 15 کیلومتری شهرستان هفتکل واقع شده است و در آن گونه‌های جانوری مختلف مانند قوچ و میش کوهی ، تیهو و کبک زندگی می‌کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار