تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۱۵۴۴۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل جدید باشگاه استقلال خوزستان از سمت خود کناره گیری کرد
مدیرعامل جدید باشگاه استقلال خوزستان به دلیل عدم صدور احکام مدیریتی از سوی مالکان این باشگاه، از سمت خود کناره گیری کرد
مدیرعامل جدید باشگاه استقلال خوزستان به دلیل عدم صدور احکام مدیریتی از سوی مالکان این باشگاه، از سمت خود کناره گیری کرد.

با وجود این که یک هفته از زمان برگزاری جلسه انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان از سوی اعضای هیات مدیره می گذرد اما همچنان مسئولان این تیم سر درگم بوده و کسی جوابگوی مشکلات این باشگاه نیست و بر همین اساس مدیرعامل تازه بر کرسی نشسته این باشگاه از حضور در این تیم انصراف دادند.

تیم استقلال خوزستان فصل گذشته در کوران مسابقات لیگ و جام باشگاه های آسیا با بحران شدید مسائل مالی مواجه شد و همین امر موجب شد که اکثر بازیکنان این تیم در فصل جاری تیم دیگری را برای خود اختیار کنند و به دنبال آن دست عبدالله ویسی بر روی نیمکت خالی بماند.

با وجود این که بارها خبر مزایده باشگاه استقلال خوزستان در رسانه ها عنوان شد اما همچنان این باشگاه در اختیار شرکت گروه ملی فولاد ایران است و هنوز امتیاز استقلال خوزستان به بخش خصوصی واگذار نشده است و باشگاه متعلق به شرکت مذکور است.

در این راستا حمایت های مقطعی استاندار و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان مانع از فروپاشی این تیم شد تا جوانان فوتبال دوست اهوازی اوقات فراغت خود را در کنار این تیم سپری کنند.

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال خوزستان به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس قانون اعضای هیات مدیره باشگاه هفته گذشته طی جلسه ای، من را به عنوان مدیرعامل انتخاب کردند حال نمی دانم بر چه اساس حکم مدیریتی من صادر نمی شود.

وی ادامه داد: در آن جلسه نماینده شرکت گروه ملی که خود عضو هیات مدیره است، حضور داشت و همه چیز به خوبی انجام شد که در نهایت این موضوع در رسانه ها منتشر شد اما این که چه موضوعی پشت پرده عدم صدور احکام است من نمی دانم.

جمالپور عنوان کرد: متاسفانه آن عده از کسانی که مانع از سیر حرکتی تیم هستند علاوه بر این که برای تیم استقلال خوزستان حاشیه درست می کنند بلکه با آبروی اعضای هیات مدیره که همگی آن ها افراد ورزشی هستند بازی کردند.

وی بیان کرد: قانونا مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان هستم اما تا زمانی که حکم من ابلاغ نشود از حضور در این باشگاه کناره گیری می کنم.

در ادامه افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از روزی که وارد ورزش استان شدم بیش از حد توان خود به تیم استقلال خوزستان کمک کردم و با حمایت استاندار سعی کردیم این تیم را سرپا نگه داریم اما از این پس دیگر کاری به استقلال خوزستان ندارم.

وی عنوان کرد: متاسفانه شرایط در این تیم به شکلی است که همه از من ناراحت هستند و تصور می کنند من همه کاره تیم هستم این در حالی است که تیم استقلال خوزستان متعلق به شرکت گروه ملی است و آن ها باید پاسخ گو باشند.

حیدری با اظهار ناراحتی از این موضوع که چرا احکام مدیریتی این باشگاه از سوی شرکت صادر نشده است افزود: با توجه به این که جلسه انتخاب مدیرعامل تیم از سوی اعضای هیات مدیره برگزار شد و فرد مورد نظر با رای اعضا انتخاب گردید دیگر کار از عهده ما ساقط است و اگر مشکلی وجود داشته باشد به مدیریت شرکت گروه ملی بر می گردد.

وی با بیان این که تا چه زمان ما می توانیم از تیم حمایت کنیم پس مالکان باشگاه کجا هستند افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 100 میلیارد ریال از طریق استانداری و ارگان های مختلف به این تیم کمک شد حال وقت آن رسیده که مردم بدانند عیب کار از کجاست.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: وقتی مدیریت شرکت گروه ملی جوابگوی تلفن من نیست پس چرا من به تنهایی باید از این تیم حمایت کنم؟ تمامی ارگان ها و سازمان ها موظف به انجام تعهدات ورزشی خود در قبال مردم استان هستند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار