تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۱۵۴۴۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سپرده گذاران تعاونی وحدت در مقابل استانداری تجمع کردند
تعدادی از سپرده گذاران تعاونی وحدت (آرمان سابق) شامگاه چهارشنبه با تجمع در مقابل استانداری خوزستان ضمن اعتراض به پرداخت پلکانی سپرده هایشان خواستار باز شدن حساب هایشان در این موسسه شدند
تعدادی از سپرده گذاران تعاونی وحدت (آرمان سابق) شامگاه چهارشنبه با تجمع در مقابل استانداری خوزستان ضمن اعتراض به پرداخت پلکانی سپرده هایشان خواستار باز شدن حساب هایشان در این موسسه شدند.

این افراد که پلاکاردهایی در دست داشتند نسبت به تعطیلی شعبه های این موسسه در سطح استان واکنش نشان دادند.

طی هفته گذشته این افراد چندین بار در مقابل ساختمان استانداری خوزستان و در مقابل برخی شعب این موسسه در اهواز تجمع های گسترده ای داشتند.

نیروی انتظامی در برخی از این تجمعات به علت مسدود شدن خیابان ها و اخلال در نظم عمومی اقدام به پراکندن آنها کرد.

یکی از این سپرده گذاران که نسبت به پرداخت های پلکانی اعتراض دارد ادعا می کند پرداخت تا سقف 30 میلیون ریال به سپرده گذاران توسط تعاونی های وحدت (آرمان سابق) تا کنون انجام نشده در حالی که قرار بود این پرداختیها از 12 مهر ماه انجام شود.

وی می افزاید: دیگر صبرمان تمام شده و از بلاتکلیفی کلافه شده ایم.

بر اساس این گزارش از ابتدای خرداد ماه امسال حساب سپرده گذاران تعاونی وحدت (آرمان سابق) از سوی بانک مرکزی مسدود شد.

از ابتدای تیر ماه نیز شعب تعاونی وحدت (آرمان سابق) تعطیل شد و بعد از دستور ادغام تعاونی وحدت (آرمان سابق) و موسسه ملل توسط بانک مرکزی شعب تعاونی وحدت (آرمان سابق) کار خود را آغاز کردند.

از 10 روز گذشته با تجمع پی در پی سپرده گذاران این تعاونی شعب تعاونی وحدت (آرمان سابق ) و موسسه ملل در اهواز تعطیل شده اند.

موسسه ملل در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرد که از تاریخ 12 مهر ماه به سپرده گذاران مبلغ 30 میلیون ریال پرداخت کنند که طبق گفه سپرده گذاران این پرداخت نیز صورت نگرفت.

در اهواز چهار شعبه موسسه ملل وجود دارد. خوزستان 34 شعبه تعاونی وحدت (آرمان سابق) دارد که در اهواز 14 شعبه این تعاونی وجود دارد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: موسسه آرمان
:
:
:
آخرین اخبار