تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۱۵۴۴۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل حمل و نقل و راهداری جاده‌ای خوزستان:
عملیات‌های راهداری محدود به مسیرهای منتهی به مرزهای خوزستان نیست
مدیرکل حمل و نقل و راهداری جاده‌ای خوزستان گفت: عملیات‌های راهداری محدود به مسیرهای منتهی به مرزهای خوزستان نیست.

مسعود مصدقی با اشاره به نزدیکی اربعین حسینی و اقدامات صورت گرفته در حوزه حمل و نقل و راهداری جاده‌ای اظهار داشت: تاکنون نزدیک به 70 میلیارد تومان جهت توسعه زیرساخت، کار و عملیات عمرانی انجام شده و در دولت یازدهم به لحاظ زیرساختی اقدامات بسیار خوبی اعم از ساخت سالن در مرز چذابه و شلمچه همچنین محوطه صورت گرفت.

وی با اشاره به این‌که از نظر جایگاهی این اداره کل مسئول کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین حسینی است و کار این مجموعه از لحظه‌ای که اربعین سال گذشته به پایان رسید آغاز شد، گفت: فعالیت‌های این مجموعه تداوم و استمرار داشت و تمهیدات لازم برای اربعین امسال دنبال شد.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری جاده‌ای خوزستان گفت: تمامی مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی در کریدور عبوری زوار اباعبدالله‌الحسین(ع) جهت سفر به کربلا در خاک جمهوری اسلامی ایران آماده خدمت‌رسانی به زائران هستند و مشکلی از این بابت احساس نمی‌شود.

مصدقی ادامه داد: تمامی راهدارخانه‌های اداره حمل و نقل و راهداری جاده‌ای خوزستان در طول مسیر به زائران امام حسین(ع) سرویس‌دهی و خدمات‌دهی دارند.

وی با اشاره به این‌که در حوزه ناوگان بحمدالله طی سه سال گذشته در هیچ زمانی کمبود اتوبوس نداشته و پوشش‌های لازم انجام شده است، عنوان کرد: در این سال‌ها همچنین از استان‌های معین نیز کمک گرفته و زائری در مسیر نمانده و ماشین به اندازه کافی جهت تردد زوار تهیه دیده شد.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری جاده‌ای خوزستان عنوان کرد: عملیات‌های راهداری در طول سال همواره به صورت مستمر دنبال شده اما در اربعین حسینی مسیرهای منتهی به دو مرز چذابه و شلمچه به صورت ویژه از هفته گذشته با نصب علائم، خط‌کشی مسیر، لکه‌گیری و روکش آسفالت را شروع کردیم و بستر مناسب و ایمنی برای تردد زوار مهیا می‌شود.

مصدقی گفت: عملیات‌های راهداری صرفا به مسیرهای منتهی به این دو مرز محدود نشده و تمام ورودی‌های استان، مسیرهای میانی و کارهای که باید در حوزه ایمنی صورت گیرد در حال اجرا هستند که بخشی از آن به صورت مستمر در چرخه اجرا قرار دارد و بخشی نیز به صورت ضربتی تا زمان ممکن اقدام می‌شود.

وی مسائل مالی را از موانع در پیشرفت هرچه بیشتر طرح‌های حوزه حمل و نقل و راهداری دانست و افزود: اعتبارات برای راهداری مطلوب مورد نیاز است اما به دلیل محدودیت‌ها و موانع اعتباری شاید آنچه که مد نظر است محقق نشود اما در مجموع از توان اداره استفاده و اقدامات لازم را پوشش دادیم.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری جاده‌ای خوزستان عنوان کرد: پیشرفت فعالیت‌ها هرساله در حال افزایش و وضعیت نسبت به سنوات گذشته خیلی بهتر است و به طور مثال در سال 94 تنها یک سالن هزار متری وجود داشت و سال گذشته بزرگ‌ترین سالن چهار مرز جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.

مصدقی افزود: هرسال سعی می‌کنیم سطح خدمات به زوار امام حسین(ع) بیشتر و بهتر شود و امید است که رضایتمندی ایجاد شود و سال گذشته مرز شلمچه بین دو مرز دیگر چذابه و مهران به عنوان بهترین مرز شناخته شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار