تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۱۵۴۴۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان:
توجه به مناطق کمتر توسعه‌یافته از اولویت‌های کانون خوزستان است
توجه به مناطق کمتر توسعه‌یافته از مهم‌ترین اولویت‌های ما برای ارائه خدمات فرهنگی در استان است
خوزنیوز: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: توجه به مناطق کمتر توسعه‌یافته از مهم‌ترین اولویت‌های ما برای ارائه خدمات فرهنگی در استان است.

به گزارش خوزنیوز؛ غلامرضا شنبدی روز چهارشنبه در آئین افتتاح پایگاه فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در منطقه ملاشیه اهواز با بیان این مطلب افزود: پایگاه فرهنگی هنری کانون ملاشیه در راستای خدمت‌رسانی به مناطق کمتر توسعه‌یافته و همچنین توسعه عدالت اجتماعی و فرهنگی کار خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به این‌که پایگاه فرهنگی هنری کانون در ملاشیه مساحت 470 مترمربع دارد و در راستای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی، با همکاری استانداری خوزستان افتتاح شده است اظهار کرد: کلیه خدمات به کودکان و نوجوانان این منطقه به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

شنبدی خاطرنشان کرد: مربیان پرتلاش کانون در این پایگاه علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی همچون: قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی و ... را برای کودکان و نوجوانان 6 تا 17 سال اجرا خواهند کرد.

این مدیرکل فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود انجام فعالیت‌های فرهنگی را یکی از ضروریات کار در خوزستان دانست و گفت: کار در مناطق کمتر توسعه‌یافته با توجه به نوع محرومیت‌ها باید همراه با نوآوری و ابتکار عمل همراه باشد.

وی با تأکید بر این‌که ما در اولویت‌های کاری کانون خوزستان به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته در ارائه خدمات فرهنگی توجه ویژه داریم تأکید کرد: حضور کودکان و نوجوانان در مراکز کانون می‌تواند به ایجاد شخصیت مطالبه گری و معتقد به مسائل اجتماعی، اخلاقی و مذهبی منجر شود.

شنبدی افزود: اعضای کانون روحیه آرمانی و پرسشگری دارند و مربیان پرتلاش این مراکز با تمام توان در حال انجام وظیفه در تعلیم و تربیت و پرورش کودکان و نوجوانان هستند.

این مدیرکل فرهنگی در پایان سخنان خود از خانواده‌ها به‌خصوص در مناطق محروم خواست فرزندان خود را به مراکز کانون بفرستند تا شاهد موفقیت‌ها و پیشرفت‌های آن‌ها باشند.

گفتنی است؛ پایگاه فرهنگی ملاشیه در خیابان 8 این منطقه از حاشیه کلان‌شهر اهواز از محل اعتبارات طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی افتتاح و فعالیت خود را هم‌زمان با هفته جهانی کودک آغاز کرده است.
:
:
:
آخرین اخبار