تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۱۵۴۴۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پایگاه فرهنگی هنری کانون در ملاشیه افتتاح شد
پایگاه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در منطقه ملاشیه اهواز با حضور مسئولین استانی، شهری و محلی افتتاح شد
خوزنیوز: هم‌زمان با هفته ملی کودک، پایگاه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری ملاشیه روز چهارشنبه در راستای طرح کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با همکاری استانداری خوزستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خوزنیوز؛ معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در این مراسم مهم‌ترین ابزار پیشرفت جوامع توسعه‌یافته را توجه به کودکان و نوجوانان دانست و گفت: در یک سال گذشته، اقدامات و فعالیت‌های مهمی در زمینه امور فرهنگی و اجتماعی و توجه به کودکان و نوجوانان با کمک کانون پرورش فکری در سطح استان انجام شده است.

علی حسین حسین زاده با بیان این‌که کانون از ظرفیت و توانایی ویژه‌ای در بحث مسائل فرهنگی و اجتماعی برخوردار است افزود: امیدواریم فعالیت‌های کانون بیش‌ازپیش در مناطق کمتر توسعه‌یافته و حاشیه که از آسیب‌پذیری بیشتری برخوردار هستند، گسترش پیدا کند و ما در گسترش این مهم کانون را یاری خواهیم رساند.

وی با اشاره به این‌که از سوی شورای اجتماعی کشور مبلغ 150 میلیارد ریال در اختیار استان قرار داده شده است تا در بخش فرهنگی مناطق محروم استان خوزستان استفاده شود توضیح داد: اختصاص این بودجه برای استان خوزستان پس از ارسال گزارش مشکلات و ارائه برنامه‌ها برای رفع آن‌ها از سوی همکاران پرتلاش معاونت سیاسی اجتماعی استانداری و سایر دستگاه‌ها به شورای اجتماعی کشور برای اولین بار است که صورت گرفته تا در کارهای فرهنگی هزینه شود.

حسین زاده خاطرنشان کرد: افتتاح پایگاه فرهنگی کانون در ملاشیه و بیش از 240 طرح دیگر از محل این اعتبارات اجرایی شده‌اند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در ادامه با تأکید بر این‌که ملاشیه از لحاظ فرهنگی و عمرانی تیاز به توجه بیشتری دارد گفت: از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌خواهیم تا زمینه لازم برای راه‌اندازی یک مرکز دیگر در ملاشیه را فراهم کند و ما در استانداری اعتبارات مورد نیاز راه‌اندازی این پایگاه را نیز تأمین خواهیم کرد.

وی در پایان یادآور شد: راه‌اندازی مراکز کانون در مناطق محروم باید افزایش یابند تا کودکان و نوجوانان ما در بستری که این نهاد فرهنگی فراهم می‌کند به شکوفایی برسند.

گفتنی است؛ آیین افتتاح پایگاه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در منطقه ملاشیه اهواز با حضور، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، سرپرست فرمانداری اهواز، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی دیگر از مسئولین شهری و محلی برگزار شد.
:
:
:
آخرین اخبار