تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۱۵۴۴۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتشار فراخوان برگزاری آزمون تشخیص صلاحیت مهندسان ناظر حفاری چاه های آب
 با عنایت به دستور العمل نظارت بر عملیات حفاری، لوله گذاری، شستشو، توسعه و آزمایش پمپاژ چاه­ های آب موضوع ابلاغیه شماره 100/31/13717/95 مورخ 95/02/14 وزیر محترم نیرو، این شرکت در نظر دارد تعدادی کارشناس به منظور نظارت بر عملیات حفاری، لوله گذاری شستشو، توسعه و آزمایش پمپاژ چاه­های آب، از بین دارندگان مدارک تحصیلی مرتبط و و اجد شرایط ذیل انتخاب نماید.

شرایط احراز و مدارک مورد نیاز به شرح زیر می ­باشد:

ـ تابعیت ایران و متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

ـ متدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور

ـ تکمیل فرم درخواست کتبی (مطابق فرم پیوست شماره 1 دفترچه راهنمای ثبت نام)

ـ  تکمیل تقاضا نامه ثبت نام (مطابق فرم پیوست شماره 2 دفترچه راهنمای ثبت نام)

ـ ارائه تصاویر( فایل اسکن شده) شناسنامه، کارت ملی و کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (صفحه اول)

ـ ارائه تصاویر(فایل اسکن شده )عکس پرسنلی 3 در4 رنگی با زمینه سفید (جدید)

ـ ارائه تصاویر( فایل اسکن شده) مدرک تحصیلی کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته ­های مندرج در ماده 17 آئین نامه اجرائی فصل دوم قانون توزیع عادلانه آب (شامل فـارغ التحصیلان رشته­ های آب­های زیر زمینی، زمین شناسی و معدن)

ـ ارائه گواهی اشتغال به کار( فایل اسکن شده) ، حـداقل سه سال سابقه کار مرتبط و یا نیمه مرتبط (سوابق مرتبط به سوابقی گفته می­شود که مستقیماً مرتبط با نظارت بر حـفاری چاه آب بوده و نیمه مـرتبط به سـوابقی گفته می شود که در ارتباط با امور کارشناسی آب های زیر زمینی مانند حفاظت، مطالعات و یا حفاری چاه و ژئوتکنیک باشند)

ـ ارائه گواهی بیمه (فایل اسکن شده) مستندات مهر شده پرداخت بیمه در شـرکت های غیر دولتی.

توجه1: عدم اشتغال به کار رسمی و قراردادی در سازمان­ها، ادارات و شرکت­های دولتی (به استثناء اعضای هیات علمی و تحقیقاتی)، نداشتن سهام و عدم اشتغال در شرکت­های حفاری با ارائه تعهد نامه رسمی ( ارائه پس از قبولی در آزمون، طبق فرم پیوست 1 دفترچه راهنمای ثبت نام، موجود در سایت آزمون )

توجه2: بازنشتگان امور آب وزارت نیرو در رشته های مرتبط و مهندسین ناظر فعلی چاه های آب که دارای شرایط لازم باشند صرفاً از آزمون کتبی معاف می باشند و30 امتیاز آزمون کتبی، به آنها تعلق می گیرد. لکن لازم است نسبت به ثبت نام و ارسال مستندات درسامانه اقدام نموده و اصل مدارک در زمان مصاحبه ارائه گردد.

ـ  ارائه مستندات اقامت ( فایل اسکن شده ) مدرک کتبی در خصوص اقامت دائم در استان خوزستان (موضوع بند 10-3-4 از دستور العمل)

ـ گواهی عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد ( ارائه پس از قبولی در آزمون)

توضیح: کلیه فایل های اسکن شده باید تک صفحه و با فرمت JPGو با حجم حداکثر 100 کیلوبایت برای هر فایل استفاده شود.

متقاضیان محترم حتماً با دریافت دفترچه راهنما از طریق  سایت (www.kwphc.ir)، لینک آزمون تشخیص صلاحیت مهندسین ناظر حفاری، پس از مـطالعه دقیق شرایط مندرج در آن حداکثرتا روز پنج شنبه مورخ 96/08/11 اقدام به ثبت نام در سایت آزمون نمایند.

زمان برگزاری آزمون، اخذکارت ورود به جلسه آزمون و محل برگزاری و .... در آبان ماه سال جاری بصورت اینترنتی، متعاقباً از طـریق سایت (www.kwphc.ir)، لینک آزمـون تشخیص صلاحـیت مهندسین ناظـر حفاری اعلام خواهد شد.

بدیهی است این فـراخوان صـرفاً جهت شناسایی ناظـران عملیات حفـاری، لـوله گـذاری، شستشو، توسعه و آزمایش پمپاژ چاه­های آب می ­باشد و پروانه صلاحیت موضوع فراخوان پس از بررسی مدارک از طـریق سایت آزمـون، برگزاری آزمون و احراز صلاحیت ناظران(کسب حد نصاب امتیازات)صادر خواهد شد.

پذیرفته شدگان نهایی هیچ گـونه رابطه استخدامی با سازمان آب و برق خـوزستان و وزارت نیرو نخواهند داشت.

صاحبان پروانه صلاحیت نظارت بر عملیات حفاری باید نسبت به ایجاد تشکل مهندسین ناظر و یا عضویت در یکی از تشکل­ها یا نظام­های معتبر و مرتبط با مـوضوع نظارت اقـدام نمایند تا امکان استفاده از خدمات آنان برای امر خطیر نظارت اقدام نمایند.

توجه3: مدارک پس از قبولی در آزمون به صورت تصویر برابر اصل حضوری دریافت خواهد شد.

توجه4: داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند دفترچه راهنمای ثبت نام که اطلاع مبسوط تری از آزمون را در اختیار قرار می دهد را در آدرس ذکر شده ی بالا، حتماً مطالعه فرمایند.  

توجه5: در صورت بروز هرگونه مشکل و سؤالی با شماره تلفن  33340528-061 مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان به عنوان مجری آزمون در وقت اداری تماس حاصل نمایند.

متقاضیان می توانند دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون را از طریق گزینه دانلود فایل در انتهای این فراخوان دریافت نمایند.

دانلود فایل

 منبع: روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان

:
:
:
آخرین اخبار