تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۱۵۴۴۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انفجار مهیب در یک ساختمان مسکونی در شهر امام دزفول
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی دزفول از  انفجار مهیب در یک ساختمان مسکونی در شهر امام این شهرستان خبر داد.

به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، عبدالحسین معظم‌فر اظهار کرد: در ساعت ۱۹:۳۵ دقیقه روز پنج شنبه طی تماسی با سامانه ۱۲۵ این سازمان خبر انفجار مهیب در یک ساختمان مسکونی در شهر امام اطلاع رسانی شد.

 وی گفت: پس از دریافت گزارش حادثه بلافاصله اکیپ امداد نجات این سازمان به محل حادثه اعزام شدند و همچنین موضوع حادثه به آتش‌نشانی‌های شهر امام و شهرهای اطراف اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: به گفته یکی از ساکنین محل احتمالا انفجار به علت نشت گاز بوده که منجر به تخریب کامل منزل مسکونی شده و در پی این حادثه احتمال وجود افرادی زیر آوار زیاد است .

فوت صاحبخانه در حادثه انفجار گاز منزل مسکونی در دزفول

معاون فرماندار دزفول با اشاره به حادثه انفجار که امشب در یک ساختمان مسکونی در شهر امام این شهرستان رخ داد، از فوت صاحبخانه در این حادثه خبر داد.

عبدالحسین پوررکنی با اشاره به عملیات جستجو در محل آوار ساختمان حادثه‌دیده اظهار کرد: حدود ساعت 20:15 صاحبخانه که مردی 38 ساله بوده است، از زیر آوار منزل خارج شد ولی متاسفانه با وجود اقدامات نیروهای درمانی، وی جان باخت.

معاون فرماندار دزفول با بیان اینکه علت این حادثه نشت گاز بوده است، تصریح کرد: صاحبخانه که مردی 38ساله بود به همراه فرزندانش بیرون از منزل بود که به محض ورود وی به خانه و روشن کردن چراغ، منزل منفجر و به طور کامل تخریب می‌شود.

پوررکنی افزود: در این حادثه فرزندان این مرد بیرون از منزل بودند و دیگر هیچ فردی زیر آوار نیست.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار