تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۱۵۴۴۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک:
روند احداث بندر خشک اندیمشک تسریع شده است
با پیگیری انجام شده روند اجرایی پایانه‌های صادراتی، احداث واحدهای تولیدی و صنعتی، بندر خشک اندیمشک تسریع شده و چرخ توسعه و عمران شهرستان به حرکت درآمده است
فرماندار اندیمشک گفت: با پیگیری انجام شده روند اجرایی پایانه‌های صادراتی، احداث واحدهای تولیدی و صنعتی، بندر خشک اندیمشک تسریع شده و چرخ توسعه و عمران شهرستان به حرکت درآمده است.

پیمان جهانگیری روز پنج شنبه در آئین معارفه شهردار جدید اندیمشک در سالن کوثر فرمانداری اندیمشک اظهار کرد: عمران، فرهنگ و اقتصاد، اولویت‌های شهرستان اندیمشک برای مسیر توسعه و آبادانی شهرستان است و به همین جهت باید بیش از گذشته تلاش در مسیر اهداف تعیین شده گام برداشت.

وی خواستار ارتباط مسؤولین شهری با مدیران کل استانی و ملی شد و افزود: تأمین نیازهای شهروندان و تحقق شعار سال باید مورد توجه قرار گرفته شود و در زمینه ایجاد اشتغال به عنوان مهم‌ترین اولویت شهرستان، استان و کشور در راستای قانون قدم برداشته شود.

فرماندار اندیمشک گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته ساختمان اشتغال و جذب سرمایه‌گذاری در شهرستان به زودی افتتاح می‌شود و هم چنین پیگیری‌هایی گسترده برای افزایش جذب اعتبارات شهری و عمرانی برداشته شده است که به زودی به صمع و نظر شهروندان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های گسترده‌ای که تا سطح مدیران عالی کشور انجام شده، روند اجرایی پایانه‌های صادراتی، احداث واحدهای تولیدی و صنعتی، بندر خشک اندیمشک تسریع شده و چرخ توسعه و عمران شهرستان به حرکت درآمده است.

جهانگیری با اشاره به تشکیل کمیته اربعین و برگزاری جلسات متعدد در ارتباط با پذیرایی از زوار اربعین حسینی (ع) افزود: با توجه به در پیش بودن اربعین باید بیش از گذشته در جهت تأمین نیازهای زائران اقدام و شهرستان را همانند گذشته آماده استقبال و حضور عاشقان اهل‌بیت (ع) کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار