تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۵۴۴۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند :
لزوم جذب گردشگر، تعامل دفاتر گردشگری و هتل های منطقه است
برای جذب گردشگر در آبادان و خرمشهر می بایست دفاتر گردشگری، آژانس های مسافرتی و هتل های این منطقه با یکدیگر تعاملات بهتر و بیشتری داشته باشند
خوزنیوز: مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند گفت : برای جذب گردشگر در آبادان و خرمشهر می بایست دفاتر گردشگری، آژانس های مسافرتی و هتل های این منطقه با یکدیگر تعاملات بهتر و بیشتری داشته باشند.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از سازمان منطقه آزاد اروند، سید علی موسوی، در نشست هم اندیشی و بررسی راهکارهای تعامل بین دفاتر خدمات گردشگری، آژانس های مسافرتی و مدیران هتل ها که در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، عنوان کرد : هدف از برگزاری این نشست تعامل بین آژانس های مسافرتی و هتل های این منطقه می باشد.

وی افزود : در آبادان و خرمشهر آژانس های مسافرتی و هتل های خوبی وجود دارد اما این خلع احساس می شود  کسانی که در بخش هتل ها فعالیت می کنند شاید از پتانسیل های موجود گردشگری نسبت به کسانی که در بخش آژانس ها فعالیت دارند دارای آگاهی کافی نمی باشند.

وی ادامه داد : برای اینکه گردشگر به این منطقه سفر کند می بایست امکانات و امتیاز های ویژه ایی را به گردشگران توسط هتل ها و دفاتر گردشگری ارایه شود.

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند ، گفت : پیش بینی می شود با ارایه خدمات مطلوب و همکاری آژانس ها و هتل های این منطقه شاهد افزایش گردشگران بیشتری به آبادان و خرمشهر باشیم.

وی با اشاره به فراهم کردن بسترهای مناسب برای جذب گردشگر در منطقه آزاد اروند ، افزود : برای ایجاد بسترهای بهتر بدنبال آن هستیم آژانس ها و هتل های منطقه همدیگر را بیشتر بشناسند و تعاملات بهتری را با یکدیگر داشته باشند.

وی آژانس های مسافرتی را بازوی قوت هتل ها دانست و ادامه داد : همه باید کمک کنیم و شرایطی را بوجود آوریم تا آژانس های مسافرتی بتوانند برای جذب بیشتر گردشگر در منطقه آزاد اروند با همتای عراقی خود تفاهم نامه همکاری انعقاد کنند و این امر نیازمند همکاری هتل ها می باشند.

موسوی وجود منطقه آزاد اروند را فرصتی بسیار خوب برای مردم آبادان و خرمشهر خواند و اظهار داشت : سازمان منطقه آزاد اروند متعلق به همه مردم است و در نیمه دوم سال جاری دو جشنواره بزرگ فروش در این منطقه برگزار خواهد شد که بودجه بسیار بالایی برای تبلیغات این جشنواره در نطر گرفته شده است.

وی ادامه داد :  برای جذب گردشگردر این منطقه سه ضلع وجود دارد که هتل ها و آژانس های مسافرتی دو ضلع آن را تشکیل می دهند و خوشبختانه امروز هر دو اعلام آمادگی کردند.

وی افزود : ضلع سوم سازمان منطقه آزاد اروند می باشد و حذف روادید و جشنوارها  از اقدامات بزرگ و خوبی  بود که توسط این سازمان انجام شد.

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند گفت : باید در بحث تعاملاتی که شروع شده است همه با هم همکاری و مشکلات را کمتر کنند.
:
:
:
آخرین اخبار