تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۱۵۴۴۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعتراض دانشجویان بازمانده از آزمون ept در اهواز
تعدادی از دانشجویان مقطع دکتری نسبت به ممانعت مسئولان دانشگاه آزاد اهواز از شرکت آنان در آزمون زبان ept این دانشگاه اعتراض کردند
تعدادی از دانشجویان مقطع دکتری نسبت به ممانعت مسئولان دانشگاه آزاد اهواز از شرکت آنان در آزمون زبان ept این دانشگاه اعتراض کردند.

این دانشجویان گفتند مسئولان برگزاری این آزمون به بهانه نبود کارت ملی و شناسنامه مانع از امتحان برخی دانشجویان مقطع دکتری در این آزمون شدند.

یکی از این دانشجویان به خبرنگار ایرنا گفت: بر روی کارت این آزمون ارائه کارت شناسائی معتبر قید شده و آوردن کارت ملی و شناسنامه قید نشده است.

وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود افزود: از بین افرادی که امروز از این آزمون محروم شدند کسانی بودند که عضو هیات علمی دانشگاهها بودند و کارت شناسائی خود را ارائه کردند ولی به دلیل همراه نداشت کارت ملی و شناسنامه از این آزمون محروم شدند.

وی گفت: اهواز بع نوان یکی از مراکز پایلوت این امتحان در جنوب و غرب کشور انتخاب شده و سختگیری مسئولان این دانشگاه فرصت بسیاری از دانشجویان برای شرکت در این آزمون را سوخت.

وی گفت: برخی دانشجویان آبانماه امتحان جامع دارند و محروم شدن آنان در این آزمون عملا آنها را در امتحان جامع نیز حذف خواهد کرد.

بگفته وی این کار تنها هزینه های دانشجویان دانشگاه آزاد را بالا برده و عملا بر درآمدهای دانشگاه آزاد می افزاید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گفت: آزمون ept یک آزمون سراسری است و برای شرکت در این آزمون طبق دستور مرکز ،شرکت کننده در آزمون حتما باید کارت ملی و یا شناسنامه همراه خود داشته باشد.

شهرام لک بیان کرد: به دلیل یکسری اتفاقات که در برگزاری آزمون ها رخ داده است این سخت گیری ها انجام می شود.

وی گفت: این آزمون هر ماه برگزار می شود و افرادی که موفق به شرکت در این آزمون نشدند می توانند در ماه های بعد در این آزمون شرکت کنند.

وی گفت: البته برای بسیاری از شرکت کنندگان به دلیل داشتن امتحان جامع و یا ارائه دفاع این آزمون اهمیت دارد اما برای شرکت در آزمون طبق دستور العمل داشتن کارت ملی و شناسنامه الزامی است.

امروز آزمون سراسری ept در دانشگاه آزاد اهواز برگزار شد که حدود 20 نفر از دانشجویان به دلیل همراه نداشتن کارت ملی و شناسنامه اجازه ورود به این آزمون را نیافتند.

ماه قبل نیز 40 دانشجو در اهواز در این آزمون محروم شدند.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
0
سختگیری بی دلیل نیست.اخبار موثقی از شرکت افرادی بجای ثبت نام کنندگان اصلی و تقلب در دوره های قبلی بدست آمده. کارت های شناسایی رو به سادگی میشه جعل کرد.درود بر شما
:
:
:
آخرین اخبار