تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۱۵۴۵۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بزرگداشت شهدای حله در بزرگترین پیاده‌روی اربعین کشور برگزار می‌شود
مسئول تبلیغات کاروان سفینة النجاة اهواز گفت: بزرگداشت شهدای حله در بزرگترین پیاده‌روی اربعین کشور برگزار می‌شود
مسئول تبلیغات کاروان سفینة النجاة اهواز گفت: بزرگداشت شهدای حله در بزرگترین پیاده‌روی اربعین کشور برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سورای در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: بزرگترین پیاده روی اربعین حسینی کشور از اهواز آغاز شد که هم اکنون در سطح دنیا مطرح است.

وی تاکید کرد: چند نفر اولی که کار را شروع کردند در کار خود اخلاص زیادی داشتند که کارشان با این وسعت گسترش یافت زیرا هر کاری با اخلاص شروع شود خداوند به آن برکت می‌دهد.

مسئول تبلیغات کاروان سفینة النجاة اهواز بیان کرد: بزرگترین پیاده روی اربعین حسینی کشور روز دوم آبان ماه مقارن با چهارم صفر از منطقه ملاشیه اهواز آغاز می‌شود و مردم خوزستان در راهپیمایی عظیم به سمت مرز چذابه حرکت می‌کنند.

وی گفت: بزرگترین کاروان پیاده روی اربعین حسینی از منطقه ملاشیه اهواز آغاز می‌شود که اهالی شهرک رزمندگان، گلدشت، کوی سادات، کوی مندلی، کوی سیاحی، بنی هاشم، کوی علوی، نهضت‌آباد(لشکرآباد)، کیانشهر، خیابان انقلاب، روستاهای مسیر تصفیه نیشکر، روستاهای مسیر الهایی، سه راه خرمشهر، زعفرانیه، روستای حردان، روستای شموس، روستای عیاشیه، روستای ام التمیر و روستاهای مسیر جاده امام صادق(ع) در آن حضور می‌یابند تا به زیارت کربلای بروند.

سواری در ادامه به برخی از برنامه‌های فرهنگی بزرگترین کاروان پیاده روی اربعین حسینی  کشور اشاره کرد و گفت: در این برنامه یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی حله که در سال گذشته در بازگشت از زیارت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) توسط گروه تروریستی داعش به شهادت رسیدند گرامی داشته می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار