تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۱۵۴۵۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سردار رحیمی:
کشف ۱۰۰۰۰۰ ویزای جعلی عراق در تهران
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در آستانه اربعین حسینی(ع) عوامل اطلاعاتی پلیس پایتخت در اقدامی غافلگیرانه ضمن دستگیری اعضای باند ۶نفره جعل ویزا گفت: از مخفیگاه این باند حدود یک‌صد هزار ویزای جعلی کشف شد.

 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین رحیمی" بیان داشت: در سالهای گذشته شاهد بوده‌ایم که تعدادی جاعل اسناد دولتی با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی(ع) و سفر شهروندان و مردم عزیز کشورمان به عتبات عالیات با سوء استفاده از موقعیت ایجادشده اقدام به جعل و فروش ویزای جعلی کشور عراق می‌کردند که این امر باعث بروز مشکلاتی برای زائران و مسافران عزیز ما می‌شد.

وی با ابراز اینکه "با پایش‌های تخصصی صورت‌گرفته و پیگیری‌های انجام‌شده همکاران ما موفق به شناسایی و دستگیری یک باند جاعل شدند"، افزود: در این عملیات اعضای 6نفره این باند جاعل که اقدام به چاپ و فروش ویزای جعلی کشور عراق می‌کردند دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند و ضمناً دو چاپخانه نیز پلمب شدند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: از اعضای این باند حدود یک‌صد هزار ویزای جعلی کشف شد و تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی همدستان احتمالی این متهمان همچنان ادامه دارد.

رحیمی در پایان با تأکید بر اینکه هموطنان گرامی برای دریافت ویزای خود می‌بایست به مراکز رسمی و معتبر مراجعه نمایند، اظهار داشت: فروش این‌گونه ویزاهای جعلی می‌تواند آثار نامطلوبی در روند سفر زائران گرامی به عتبات عالیات داشته باشد و چه‌بسا به دستگیری زائران منجر شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار