تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۵۴۶۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس اتحادیه طلافروشان اهواز تاکید کرد:
فروش طلای خارجی غیر قانونی است
فروش طلای خارجی و قاچاق در بازار اهواز غیر قانونی است و طلافروشان اجازه عرضه طلای خارجی را در مغازه‌های خود ندارند
رییس اتحادیه طلافروشان اهواز گفت : فروش طلای خارجی و قاچاق در بازار اهواز غیر قانونی است و طلافروشان اجازه عرضه طلای خارجی را در مغازه‌های خود ندارند.
 
عبدالرحمان ذهبی اظهار کرد: به دلیل این‌که قاچاق و واردات کالایی که در داخل تولید می‌شود به تولیدکنندگان لطمه وارد می‌کند، از چند سال گذشته عرضه طلای خارجی در بازار ممنوع اعلام شد.
 
وی افزود: در چند سال اخیر سختگیری برای عدم عرضه طلای خارجی بیشتر شده است و با طلافروشانی که نسبت به عرضه و فروش طلای خارجی اقدام می‌کنند، برخورد می‌شود.
 
رییس اتحادیه طلافروشان اهواز تصریح کرد: طلای خارجی و قاچاق در بازار اهواز نیست و اگر مقداری کمی نیز وجود داشته باشد از گذشته در مغازه‌ها باقی مانده و به اصناف مربوطه اخطار داده شده است تا نسبت به جمع‌آوری آن اقدام کنند.
 
ذهبی عنوان کرد: فروش طلای خارجی و قاچاق در بازار اهواز غیر قانونی است و طلافروشان اجازه عرضه طلای خارجی را در مغازه‌های خود ندارند.
 
وی خاطرنشان کرد: طلای ساخت داخل دارای کد شناسایی است و کسانی که می‌خواهند طلا بخرند به این کد استاندارد توجه کنند. سازندگان طلا نیز باید از اداره استاندارد کد دریافت کنند تا در زمان دریافت سفارش، عیار و ساخت داخل بودن آن محصول مشخص باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار