تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۵۴۶۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان:
در خوزستان ضریب خطر پذیری 15به 85 در صد است
در استان خوزستان ضریب خطر پذیری و میزان آمادگی شهروندان برای مقابله با خطر 15به 85 درصد است، یعنی مردم ما به میزن 85 درصد آمادگی مقابله با خطر را ندارند، و این مستلزم آموزش است
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: در استان خوزستان ضریب خطر پذیری و میزان آمادگی شهروندان برای مقابله با خطر 15به 85 درصد است، یعنی مردم ما به میزان 85 درصد آمادگی مقابله با خطر را ندارند، و این مستلزم آموزش است.

 علی خدادادی، ظهر امروز، در جلسه ساماندهی سواحل خوزستان که در محل سالن جلسات حوزه استانداری برگزار شد، اظهار کرد: آمار غرق‌شدگی استان خوزستان طی سال‌های اخیر با استان مازنداران تفاوت چندانی ندارد و جزء رتبه‌های اول کشور است.

وی افزود: شرایطی که در طرح ساماندهی سواحل مازنداران به کار گرفته شده است، توانست میزان غرق شدگی را کاهش دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان تصریح کرد: در استان خوزستان ضریب خطر‌پذیری و میزان آمادگی شهروندان برای مقابله با خطر 15به 85 درصد است، یعنی مردم ما به میزن 85 درصد آمادگی مقابله با خطر  را ندارند، و این مستلزم آموزش است.

خدادادی افزود: با توجه به اعتبارات و زیرساخت‌هایی که نیاز هست و ما نداریم اگر بخواهیم تغییر کنیم، این تغییر به راحتی اتفاق نمی‌افتد.

وی گفت: اکثر افراد و امدادگران از آموزش کافی برای مقابله با مخاطرات ندارند، و نمی‌دانند در کجا باید شنا کنند.

خدادادی درخواست کرد: کلیپ‌های آموزشی تهیه شود، و بین برنامه‌های پربیننده هستند، در دراز‌مدت پخش شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در پایان با انتقاد از تخصیص پیدا نکردن اعتبارات مورد نیاز به سواحل، گفت: وقتی اعتباری اختصاص داده نمی‌شود، مجبور می‌شویم از اعتبارات استانی خودمان هزینه کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار