تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
کد خبر: ۱۵۴۶۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری چهار شکارچی متخلف در شوشتر
در 2 عملیات گشت و کنترل توسط یگان حفاظت محیط زیست شوشتر چهار متخلف شکار و صید شناسایی و دستگیر شدند
دستگیری چهار شکارچی متخلف در شوشتررییس اداره حفاظت محیط زیست شوشترگفت: در 2 عملیات گشت و کنترل توسط یگان حفاظت محیط زیست شوشتر چهار متخلف شکار و صید شناسایی و دستگیر شدند.

علی فتحی نیا اظهارکرد: در پی گشت و کنترل شبانه ماموران یگان حفاظت محیط زیست شوشتر در یکی از زیستگاه های آزاد حوزه استحفاظی این شهرستان 2 شکارچی غیرمجاز اردک که اقدام به شکار 2 قطعه خوتکا کرده بودند شناسایی شدند.

وی افزود: با وجود حضور به موقع ماموران و ضبط لاشه های 2 قطعه خوتکا و 2 قبضه اسلحه و موتور سیکلت، آنها از محل متواری شدند.

وی گفت: درصورتی که این متخلفان جهت رسیدگی به تخلفشان به اداره حفاظت محیط زیست مراجعه نکنند به دلیل شناسایی و احراز هویت، دستگیری آنها در آینده نزدیک از طریق نیروی انتظامی انجام خواهد شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر افزود: در عملیاتی دیگر 2متخلف شکار و صید که به صورت غیرقانونی وارد منطقه حفاظت شده کرائی شده بودند پیش از هرگونه اقدامی شناسایی و دستگیرشدند.

وی ادامه داد: از این شکارچیان یک قبضه اسلحه گلوله زنی دوربین دار و یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی کشف و ضبط و ضمن تشکیل پرونده برای رسیدگی به تخلف براساس ماده 15 قانون شکار و صید به مراجع قضایی معرفی شدند.

شهرستان شوشتر در شمال خوزستان و در 88 کیلومتری شمال شرق اهواز قرار دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار