تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۱۵۴۶۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان:
شرایط استقرار اداره ثبت اسناد هندیجان مهیا شده است
فرماندار هندیجان گفت: مکان مناسب و تجهیزات لازم جهت استقرار اداره مهم ثبت اسناد در هندیجان مهیا شده است
فرماندار هندیجان گفت: مکان مناسب و تجهیزات لازم جهت استقرار اداره مهم ثبت اسناد در هندیجان مهیا شده است.

کوروش مودت اظهار داشت: هندیجان شهرستان باسابقه دیرین در زمان‌های گذشته به ویژه دوران باستانی دارد. این شهر قدمتی بیش از 3000 سال داشته است.

وی افزود: با توجه به اینکه هندیجان دارای استعدادهای فراوانی است اما این استعدادها هنوز به بالفعل نرسیده و نیازمند است با همت خود مردم  ظرفیت‌های آن را شکوفا شود.

فرماندار هندیجان بیان کرد: یکی از مشکلات این شهر نبود ادارات است، برخی از ادارات مهمی همچون ثبت اسناد و املاک، محیط‌زیست، تعزیرات حکومتی، بنیاد مسکن روستایی هنوز بعد از 14 سال که هندیجان شهرستان شده مستقر نشده‌اند.

وی گفت: با تلاش‌هایی که صورت داده‌ایم، اداره میراث فرهنگی به‌طور کامل در هندیجان مستقرشده و امکانات موردنیاز آن را فراهم کرده‌ایم هر چند اداره کل میراث فرهنگی استان نیز باید در جهت تجهیز این اداره همکاری داشته باشد.

مودت عنوان کرد: اداره آب و فاضلاب روستایی هندیجان از ماهشهر به‌طور کامل جداشده و استقلال خود را به دست آورده، امیدواریم با استقرار ادارات و استقلال آن‌ها بتوان مشکلات مردم هندیجان را حل کرد.

وی افزود: ما در جهت استقرار اداره ثبت‌اسناد پیگیری‌های بسیاری انجام داده‌ایم و حتی شهرداری هندیجان منزلی را یک سال اجاره کرد تا این اداره مستقر شود که متأسفانه استقرار نیافت. اکنون ما ساختمان جدیدی را با تجهیزات لازمه را برای آن‌ها فراهم کرده‌ایم.

فرماندار هندیجان بیان کرد: هندیجان شهرستان محروم است ولی ما به سبب حمایت از مردم تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهیم که هر چه سریع‌تر این اداره در هندیجان مستقر شود تا مردم ما نیازی به رفتن به شهرهای اطراف نداشته باشند.

وی افزود: استقرار هر اداره‌ای در شهرستان و استقلال آن باید توسط اداره کل مربوطه صورت گیرد اما ما فراتر از این برنامه‌ها با اداره کل ثبت‌اسناد خوزستان همکاری کرده، مکان مناسب، تجهیزات لازمه را فراهم کرده‌ایم و منتظر استقرار آن‌ها در هندیجان هستیم.

فرماندار هندیجان بیان کرد: ما در جهت استقرار ادارات در هندیجان نهایت همکاری را با مسئولان استانی را خواهیم داشت چراکه ما باید برای مردم خدمت کنیم.

وی گفت: هندیجان آخرین شهر استان خوزستان است و تا شهر قبلی خود یعنی ماهشهر 70 کیلومتر فاصله دارد مردم در این مخارج زندگی توانایی رفت‌وآمدهای طولانی را ندارند، همچنین خطرات جاده‌ای هم موجود است.

مودت عنوان کرد: تلاش ما مسئولان این است که شرایط زندگی و رفت‌وآمدهای مردم را به ادارات آسان کرده و بتوانیم نیازهای آن‌ها را در خود شهرستان تأمین کنیم. ایجاد رضایت‌مندی عمومی هدف ما در نظام اسلامی است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار