تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۵۴۶۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر بهبود محیط کسب و کار و توسعه رقابت سازمان منطقه آزاد اروند:
برگزاری نخستین جشنواره خرید در منطقه آزاد اروند
نخستین جشنواره خرید با عنوان اروند سلام در مراکز خرید آبادان و خرمشهر برگزار می شود
خوزنیوز: مدیر بهبود محیط کسب و کار و توسعه رقابت سازمان منطقه آزاد اروند با اعلام این خبر ،گفت: نخستین جشنواره خرید با عنوان اروند سلام در مراکز خرید آبادان و خرمشهر برگزار می شود.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از سازمان منطقه آزاد اروند؛ جبار عبودزاده در جلسه هم اندیشی برگزاری نخستین جشنواره خرید که روز یکشنبه در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند با حضور رؤسای اصناف و اتاق های بازرگانی آبادان و خرمشهر برگزار شد،عنوان کرد: گمرک جمهوری إسلامی ایران حدود ٣ماه می باشد که در مبادی خروجی این منطقه مستقر شده است.

وی افزود :کلیه اصناف منطقه آزاد اروند مانند بازار کنزالمال از مزایای معافیت گمرکی برخوردار هستند و می توانند از این معافیت استفاده کنند.

وی با اشاره به فعالیات تجار و بازرگانان منطقه آزاد اروند ،گفت : تاکید ما به تجار و بازرگانان فعال در شهر های آبادان و خرمشهر این است که از مزایای این منطقه استفاده کنند.

عبودزاده با اشاره به فرصت های ایجاد شده در منطقه آزاد اروند ،ادامه داد: با تدابیری که از سوی مدیران این سازمان اندیشیده شده است فعالان تجاری و اقتصادی مانند گذشته نیاز به انبار و گمرک ندارند که این نیز یکی از مزایای کسب و کار و تجارت در این منطقه است.

وی با بیان اینکه متولی برگزاری جشنواره خرید سازمان منطقه آزاد اروند است،اظهار داشت : برای رفع موانع و اجرای هرچه بهتر جشنواره اروند سلام کارگروهی با حضور سازمان منطقه آزاد اروند،اصناف و اتاق های بازرگانی آبادان و خرمشهر تشکیل خواهد شد.

وی افزود : سازمان منطقه آزاد اروند آماده هر نوع همکاری با تجار و بازرگانان این منطقه می باشد.

مدیر بهبود محیط کسب وکار و توسعه رقابت سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری دو جشنواره تا پایان سال جاری خبر داد و گفت : با برگزاری این جشنواره ها به دنبال آن هستیم تا سرمایه گذاران بیشتری وارد این منطقه شوند.

بر اساس این گزارش ،جشنواره خرید با عنوان "اروند سلام” از ۹ آذر تا یکم دی در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.
:
:
:
آخرین اخبار