تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۱۵۴۶۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خوزستان اعلام کرد:
آغاز مرحله 12 طرح آمایش و مرحله 11 طرح هویت اتباع خارجی در خوزستان
خوزنیوز: مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خوزستان اعلام کرد: اتباع خارجی مقیم استان خوزستان که دارای کارت آمایش 11 و هویت 10 می باشند، می بایست جهت شرکت در آمایش 12 به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خوزستان مراجعه و نسبت به اخذ نوبت جهت رسیدگی به پرونده آنان و دریافت کارت جدید اقدام نمایند.

به گزارش خوزنیوز حمید سیلاوی اظهار کرد: کلیه اتباع خارجی مقیم خوزستان که دارای کارت موقت (آمایش 11،هویت 10 و برگه های تردد بدل از کارت 90 روزه ) می باشند ،تا 15 آبان ماه فرصت دارند جهت شرکت در این طرح مراجعه نمایند.

وی گفت: بدیهی است در صورت عدم مراجعه امکان تمدید کارتهای قدیم میسر نخواهد شد و فرد می بایست ظرف سه ماه از کشور خارج شود و در غیر اینصورت به عنوان تبعه خارجی غیر مجاز شناخته خواهد شد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خوزستان اظهار کرد: برای اخذ نوبت ،لازم است سرپرست خانوار با در دست داشتن مدارک اقامتی اعضای خانوار به دفتر خدمات اتباع خارجی واقع در این اداره کل مراجعه نماید.

وی افزود :جهت تأیید نهایی لازم است سرپرست و تمامی اعضای خانوار براساس نوبت زمانی اعلام شده در برگه نوبت دهی به دفتر خدمات اتباع خارجی مربوطه مراجعه نمایند.

وی اعلام داشت: در صورتی که در خانوار از سال گذشته تا کنون تولد، ازدواج، طلاق، فوت و یا انتقال از سایر استانها صورت گرفته و نسبت به اعلام آن اقدام نشده ، ضرورت دارد قبل از هر اقدامی ابتدا سرپرست خانوار به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی مراجعه تا مراحل ثبت تغییرات صورت گیرد.

سیلاوی اعلام کرد:  با عنایت به اینکه اعتبار کارت آمایش 11 و هویت 10 اتباع خارجی مقیم استان خوزستان در تاریخ 30/9/96 پایان می بابد و پس از تاریخ مذکور امکان ارائه هر گونه خدمات در کشور مقدور نمی باشد، لذا ضروری است مشمولین طرح نسبت به دریافت کارت جدید خود در اسرع وقت اقدام نمایند.
:
:
:
آخرین اخبار