تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۱۵۴۶۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلیل مختار، نماینده مردم آبادان و اروندکنار:
دور کردن مردم از مسئولان با آرمان‌های انقلاب سازگار نیست / استاندار رسیدگی کند
مطلع شدیم که فرماندار آبادان، مدیران و مسئولان شهر را گردآورده و از آنها خواسته تنها در صورتی که هر سه نماینده آبادان از جایی بازدید داشته باشند آنها را همراهی کنند و در غیر اینصورت از همراهی نمایندگان منع شده اند
خوزنیوز: نماینده مردم آبادان و اروندکنار گفت: بعضی اقدامات فرماندار آبادان در جهت ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است.

به گزارش خوزنیوز؛ جلیل مختار اظهار داشت: متاسفانه برخی مسئولان دانسته یا نادانسته در جهت ایجاد فاصله بین مردم  و مسولان هستند.

وی بیان کرد: مطلع شدیم که فرماندار آبادان، مدیران و مسئولان شهر را گردآورده و از آنها خواسته تنها در صورتی که هر سه نماینده آبادان از جایی بازدید داشته باشند آنها را همراهی کنند و در غیر اینصورت از همراهی نمایندگان منع شده اند.

مختار افزود: واقعا جای تاسف است که یک فرماندار زاویه دیدش اینقدر محدود و سطحی نگر است. من نمی دانم با کدام منطقی، وی به این دیدگاه رسیده است.

نماینده مردم آبادان و اروندکنار گفت: من امیدوارم که این مسئله با هماهنگی استاندار خوزستان و وزارت کشور نباشد و همینجا به آقای استاندار تذکر می دهم اجازه ندهد یک شخص با بی درایتی باعث دلسردی مردم از دولت تدبیر امید و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان شود.

وی افزود: ممکن است به دلایل مختلف جمع شدن هر سه نماینده مقدور نباشد یا هر یک از نمایندگان برنامه خاصی برای ایامی که در حوزه انتخابیه داشته باشند و یا ممکن است برخی نمایندگان اعتقاد یا علاقه کمتری به حضور در  بین مردم نداشته باشند، آیا این دلیل می شود بین مردم و مسئولان فاصله بیاندازیم.

این نماینده مجلس بیان داشت: گویا ذهن آقای فرماندار بیش از حد درگیر مسائل و حاشیه های سیاسی شده و این باعث شده اینگونه تصمیماتی بگیرد که نتایج تاسف آوری به بار بیاورد.

مختار در پایان خاطرنشان کرد: این اقدام فرماندار آبادان با آرمان های انقلاب، دیدگاههای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و با شعار تدبیر و امید دولت به هیچ وجه هماهنگی ندارد و اگر آن را مغرضانه ندانیم قطعا بی درایتی است و منتظریم که استاندار خوزستان و وزارت کشور در اسرع وقت با اینگونه موارد برخورد کنند چرا که ما نمایندگان مردم هستیم و اینگونه برخوردها  توهین به مردم تلقی می شود. قطعا نمایندگان چیزی برای خود نمی خواهند و این رفتار باعث بر زمین مطالبات مردم و ایجاد نارضایتی آنان خواهد شد که امیدوارم عواقب آن را فرماندار بپذیرد.
:
:
:
آخرین اخبار