تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۵۴۶۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبیر ستاد پیاده‌روی اربعین حسینی استان خوزستان:
بیش از ۴۰ هزار نفر در کاروان سفینة النجاة عازم کربلا می‌شوند
در کاروان سفینة النجاة که بزرگترین پیاده‌روی اربعین حسنی کشور است و مناطق عین دو و ملاشیه آغازگر اصلی آن بود ۴۰ هزار عاشق حسینی همراه شوند
دبیر ستاد پیاده روی اربعین حسینی استان خوزستان گفت: در کاروان سفینة النجاة که بزرگترین پیاده‌روی اربعین حسنی کشور است و مناطق عین دو و ملاشیه آغازگر اصلی آن بود ۴۰ هزار عاشق حسینی همراه شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سواری ظهر امروز در نشست خبری ستاد پیاده روی اربعین اظهار داشت: بزرگترین پیاده روی اربعین حسینی کشور با نام کاروان سفینة النجاة از ملاشیه و عین دو در سال 92 از سوی 20 جوان مومن پا گرفت، که در سال 94 شاهد همراهی هزاران نفر از سراسر اهواز بودیم.

وی افزود: مردم ملاشیه امسال علاوه بر پیاده روی اربعین خود نیز پذیرای زائران حسینی از سراسر استان خوزستان خواهند بود و این حرکت خدمت‌رسانی که کاملا خود جوش و مردمی است از 2 آبان آغاز خواهد شد.

دبیر ستاد پیاده روی اربعین ضمن بیان اینکه درصدد هستند تا این پیاده روی بزرگترین پیاده روی اربعین در کشور باشد، بیان کرد: تمام هزینه‌ها از سوی مردم است و خانه‌های مردم به روی زائران امام حسین(ع) باز خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: مردم شهرهای مختلف خوزستان بار خدمت‌رسانی را عاشقانه به دوش کشیده‌اند و هیئت‌ها و مساجد در کنار مردم به زائران خدمات خواهند داد.

سواری عنوان کرد: مردمی که شوق زیارت آقا اباعبدالله الحسین(ع) را در دل دارند اما امکان زیارت اربعین برایشان مهیا نیست در این خدمت رسانی شریک می‌شوند و به زائران امام حسین(ع) خدمات ارائه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: امسال بنا است که در این حرکت که بزرگترین پیاده‌روی اربعین حسنی کشور است و مناطق عین دو و ملاشیه آغازگر اصلی آن بودند 40 هزار عاشق حسینی همراه شوند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار