تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۵۴۶۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش 20درصدی تردد زائران اربعین حسینی در مرز چذابه
از ابتدای محرم امسال تاکنون 20 درصد تردد زائران اربعین حسینی از این پایانه مرزی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است
مدیر پایانه مرزی چذابه گفت: از ابتدای محرم امسال تاکنون 20 درصد تردد زائران اربعین حسینی از این پایانه مرزی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

احسان نونژاد اظهار کرد: با گذشت 24 روز از ابتدای محرم امسال بیش از 24هزار نفر زائر عتبات عالیات از پایانه مرزی چذابه تردد داشته اند.

نونژاد ادامه داد: در این مدت ورود زائران ایرانی از کشور عراق حدود 35درصد و خروج آنها حدود 19 درصد افزایش داشته است.

وی تاکید کرد: ماموران یگان ویژه انتظامی مستقر در گیت های خروجی پایانه از عبور افراد بدون روادید جلوگیری خواهند کرد لذا به زائران توصیه می شود فقط با در دست داشتن مدارک کامل به پایانه مراجعه کنند.

مدیرپایانه مرزی چذابه بیان کرد: در این مرز 16 گیت بازرسی عمومی درسالن و 12 گیت اضطراری پیش بینی شده که در ایام اربعین حسینی زائرین به سهولت از مرز عبور کنند.

نونژاد از عملیات عمرانی پایانه مرزی چذابه گفت وادامه داد : امسال سردر ورودی پایانه ، احداث دو خط تردد ،پارکینگ و سرویسهای بهداشتی پایانه بهسازی شده است.

در اربعین پارسال حدود 430هزار زائر از مرز چذابه و 650هزار زائر ایرانی و اتباع خارجی از طریق مرز شلمچه راهی کربلای معلی و نجف اشرف شدند.

پایانه مرزی چذابه از گذرگاه های تعیین شده برای تردد زائران اربعین حسینی در 21 کیلومتری شهرستان بستان و 130کیلومتری شهر اهواز در استان خوزستان قرار دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار