تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
کد خبر: ۱۵۴۷۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال خوزستان با 6 غایب به مصاف نفت تهران خواهد رفت
تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته دهم رقابت های لیگ برتر با 6 غایب به دیدار نفت تهران خواهد رفت
تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته دهم رقابت های لیگ برتر با 6 غایب به دیدار نفت تهران خواهد رفت.

آبی های خوزستان که این روزها حال و روز خوبی ندارند و از 9 بازی گذشته خود تنها هفت امتیاز کسب کرده اند در این هفته به مصاف تیم فوتبال نفت تهران خواهند رفت که شرایطی مشابه استقلال خوزستان دارند.

تیم استقلال خوزستان که هفته گذشته در مقابل پرسپولیس شکست سنگینی را متحمل شد در نخستین بازی هفته دهم لیگ برتر میهمان تیم نفت تهران است که این بازی برای 2 تیم پایین جدولی از اهمیت زیادی برخوردار است. آبی های خوزستان در صورت پیروزی برابر نفت تا پله یازدهم جدول صعود خواهند کرد.

تیم استقلال خوزستان صبح دوشنبه 24 مهر در شرایطی راهی تهران شد که در بازی برابر نفت تهران 6 بازیکن کلیدی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد و این موضوع کار آبی های خوزستان را دشوارتر خواهد کرد.

در این دیدار وحید شیخ ‌ویسی سنگربان شماره یک آبی ها به‌ خاطر مصدومیت و موسی کولی بالی به ‌دلیل دریافت کارت قرمز در بازی هفته گذشته مقابل پرسپولیس جز غایبان بازی با نفت هستند.

یونس دلفی و وحید نامداری 2 بازیکن دیگر آبی ها به دلیل همراهی با تیم ملی نوجوانان در رقابت های جام جهانی هند، در این بازی حضور ندارند.

طالب ریکانی و حکیم نصاری 2 هافبک تیم استقلال خوزستان که به ‌دلیل تنبیه انضباطی از حضور در دیدارهای آبی پوشان کنار گذاشته اند همچنان بلاتکلیف و در اختیار باشگاه هستند. این 2 بازیکن به دستور عبداله ویسی سرمربی تیم، از همراهی تیم‌شان محروم شده‌اند.

دیدار بین 2 تیم نفت تهران و استقلال خوزستان در هفته دهم رقابت های لیگ برتر روز سه شنبه 25 مهر در ورزشگاه تختی تهران برگزار می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار