تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۱۵۴۷۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه ایذه:
اکیپ‌های پزشکی سپاه به مناطق محروم ایذه اعزام شدند
فرمانده سپاه ایذه گفت: اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم این شهرستان اعزام شدند و به درمان رایگان بیماران پرداختند
فرمانده سپاه ایذه گفت: اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم این شهرستان اعزام شدند و به درمان رایگان بیماران پرداختند.

علی طاهری اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که در طول سال در ایذه انجام می‌شود اعزام اکیپ‌های پزشکی از سوی سپاه پاسداران به مناطق محروم این شهرستان است.

وی افزود: در همین راستا در روزهای گذشته و همزمان با ایام ماه محرم اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم بخش سوسن شهرستان ایذه اعزام ‌شدند و به ویزیت رایگان بیماران این بخش پرداختند.

فرمانده سپاه ایذه تصریح کرد: اکیپ‌های پزشکی سپاه در غالب اردوی جهادی به منطقه سوسن اعزام شدند و خدماتی همچون دندانپزشکی، چشم پزشکی و جراحی به بیماران منطقه محروم سوسن ایذه ارائه دادند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: همچنین در این اردوی جهادی که متخصصان اطفال و زنان و زایمان نیز حضور داشتند غربالگری بیماری‌های مختلف نیز از سوی پزشکان و اکیپ پزشکی صورت گرفت.

طاهری در ادامه به بخش دیگری از برنامه‌های اجرا شده در ماه محرم شهرستان ایذه اشاره کرد و در همین ارتباط توضیح داد: در این ایام با حضور بسیجیان منطقه تعزیه‌های گوناگونی اجرا شد که مورد استقبال همشهریان قرار گرفت.

وی سرکشی به خانواده معظم شهدا را یکی دیگر از برنامه‌های سپاه پاسداران ایذه برشمرد و خاطرنشان کرد: این برنامه نیز به صورت مستمر در طول سال انجام می‌شود و در ایام ماه محرم و هفته دفاع مقدس نیز اجرا شد که در همین راستا توفیق پیدا کردیم با خانواده چند شهید گلگون کفن دیدار داشته باشیم.

فرمانده سپاه ایذه خاطرنشان کرد: همچنین نشست‌های روشنگری برای بسیجیان نقاط مختلف شهرستان ایذه برگزار شد که سخنرانان این برنامه‌ها مسائل روز کشور و جهان را برای حاضران تبیین کردند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار