تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۱۵۴۷۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر آموزش و پرورش شوش تشریح کرد:
جزئیات تنبیه یک دانش‌آموز شوشی از سوی معاون مدرسه
یکی از دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهر شوش به‌دلیل بی‌انضباطی در صف صبحگاهی متاسفانه از سوی معاون مدرسه تنبیه بدنی شده است
مدیر آموزش و پرورش شوش گفت: یکی از دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهر شوش به‌دلیل بی‌انضباطی در صف صبحگاهی متاسفانه از سوی معاون مدرسه تنبیه بدنی شده است.

عبدالامیر خنیفر در ارتباط با اتفاقی که روز شنبه در یکی از مدارس شوش افتاده است اظهار داشت: روز شنبه دو دانش‌آموز در صف صبحگاه مدرسه به علت بی‌انضباطی از سوی معاون مدرسه با نواختن سیلی تنبیه شده است.

وی گفت: در نخستین لحظه با خبر شدن از موضوع با تشکیل کمیته پیگیری حادثه و دلایل وقوع برخورد بوجود آوردنده آن پرونده‌ای برای معاون خاطی تشکیل شد.

مدیر آموزش و پرورش شوش افزود: معاون خاطی مدرسه در حضور والدین دانش‌آموز از سمت خود عزل شده و به دورترین نقطه شهر شوش جهت تدریس انتقال داده شد.

وی ادامه داد: با حضور در منزل والدین دانش‌آموز از این خانواده عذرخواهی صورت گرفت و انجام ویزیت و مراحل درمان دانش‌آموز در دست پیگیری است.

خنیفر خاطرنشان کرد: پرونده معاون خاطی تشکیل شده و به هیئت تخلفات اداری ارسال می‌شود.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
0
0
واقعا جای تآسف داره که با گذشت زمان هنوز هم شاهد همچین تنبیه هایی از سوی مدیران-معاونان و معلمان هستیم.شاید با تذکر دادن این قائله ختم میشد اما در حقیقت میبینیم که با ناشنوا شدن یک دانش آموز این کار به سرانجام رسید.متآسفم از الان تا همیشه برای همه ی ما که فقط ادعای بزرگی رو به دوش میکشیم نه چیز دیگر...
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
0
0
مسئولان لطفا رسیدگی کنند که دیگه شاهد چنین اتفاقهای جبران ناپذری نشیم...
:
:
:
آخرین اخبار