تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۵۴۷۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک خبر داد:
آغاز برداشت ذرت علوفه از اراضی کشاورزی اندیمشک
رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک از آغاز برداشت ذرت علوفه از اراضی کشاورزی اندیمشک خبر داد
رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک از آغاز برداشت ذرت علوفه از اراضی کشاورزی اندیمشک خبر داد و گفت: برداشت بیش از ۵۰ هزار تن محصول ذرت علوفه با استفاده از روش چاپر برای تأمین خوراک دام شهرستان و شهرهای مجاور پیش‌بینی می‌شود.

هدایت اله موسوی امروز اظهار کرد: با توجه به خاک مرغوب کشاورزی در اراضی کشاورزی شهرستان اندیمشک کشت انواع محصولات کشاورزی توسط دهقان‌های شهرستان اندیمشک با هدف تأمین امنیت غذایی کشورمان کشت می‌شود.

وی افزود: در زمینه توسعه صنعت کشاورزی به عنوان یک راه برای ایجاد اشتغال و تأمین امنیت غذایی برنامه‌ریزی گسترده انجام شده و برگزاری کلاس‌های ترویج شیوه‌های نوین کشت در دستور کار مجموعه جهاد کشاورزی اندیمشک قرار دارد.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک با اشاره به آغاز برداشت ذرت علوفه‌ای از سطح مزارع شهرستان اندیمشک افزود: بیش از یک هزار هکتار از اراضی کشاورزی در شهرستان اندیمشک به کشت ذرت علوفه در جهت تأمین خوراک دام برای شهرستان و شهرهای مجاور اختصاص داده شده است.

وی گفت: با توجه به سپری شدن فاز رویش و با در نظر گرفتن حداکثر عملکرد در هر واحد سطح از زمین کشاورزی برداشت بیش از ۵۰ هزار تن محصول ذرت علوفه با استفاده از روش چاپر برای تأمین خوراک دام شهرستان و شهرهای مجاور پیش‌بینی می‌شود.

شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان به عنوان یکی از قطب‌های مهم کشت انواع محصولات کشاورزی در استان خوزستان شناخته می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار