تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۱۵۴۷۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای 550 برنامه آموزشی فرهنگی در کتابخانه های گتوند
از ابتدای امسال تاکنون 550 برنامه آموزشی ، علمی و فرهنگی در کتابخانه های این شهرستان برگزار شده است
رئیس کتابخانه های عمومی گتوند گفت: از ابتدای امسال تاکنون 550 برنامه آموزشی ، علمی و فرهنگی در کتابخانه های این شهرستان برگزار شده است.

ابوذراکبری نیا روز سه شنبه با اشاره به استقبال خوب اعضای کتابخانه های عمومی این شهرستان از این برنامه ها افزود:این برنامه ها شامل کلاس های آموزشی علمی ،مهارت آموزی شامل آموزش خوشنویسی،طراحی، قلم سیاه، نقاشی، داستان نویسی همچنین نشست کتابخوان، جمع خوانی کتاب به صورت تخصصی می باشند که با استقبال کودکان و نوجوانان برگزار شدند.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند تصریح کرد : 90 درصد افراد شرکت کننده در این برنامه ها بین 7 تا 18 سال سن داشته که بیانگر استقبال بسیار خوب کودکان و نوجوانان از برنامه های برگزار شده می باشد.

وی ادامه داد: کمبود میز و صندلی مطالعه ، مشکلات سامانه سرمایشی و کمبود کولر، نداشتن شبکه گاز شهری برای هفت کتابخانه عمومی و بسیاری مشکلات و کمبودهای دیگر از جمله مواردی است که با رفع آنها امکان برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی بیشتری در این کتابخانه ها فراهم می شود.

در شهرستان 74 هزار نفری گتوند در شمال استان خوزستان 10 باب کتابخانه عمومی شامل پنج باب شهری و چهارباب روستایی و یک باب مشارکتی وجود دارد.

سه هزار نفر عضو کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند می باشند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار