تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۵۴۷۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل امور عشایر خوزستان:
هیچ اعتباری بابت خسارت سیل‌های اخیر به عشایر تخصیص نیافته است
متأسفانه تاکنون هیچ اعتباری جهت جبران این خسارات تخصیص داده نشده و اداره‌کل امور عشایر خوزستان به پیمانکاران خود در این زمینه بدهکار است
مدیرکل امور عشایر خوزستان با اشاره به خسارات جدی که پس از وقوع سیل‌ در سال‌های 94 و 95 به زیرساخت‌های عشایری وارد شد، گفت: متأسفانه تاکنون هیچ اعتباری جهت جبران این خسارات تخصیص داده نشده و اداره‌کل امور عشایر خوزستان به پیمانکاران خود در این زمینه بدهکار است.
 
علی رحم کریمی اظهار کرد: علی‌رغم پیگیری‌های فراوان استاندار خوزستان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، تاکنون هیچ اعتباری برای جبران خسارات‌های وارده بر اثر سیل به زیرساخت‌های عشایری تخصیص داده نشده است.
 
وی افزود: در سال‌های 94 و 95 بر اثر وقوع سیل به زیرساخت‌هایی مانند تاسیسات، راه‌ها و... خسارات فراوانی وارد شد و اداره‌کل عشایر با توجه به شرایط خاصی که وجود داشت بلافاصله پس از حادثه نسبت به بازسازی اقدام کرد.
 
مدیرکل امور عشایر خوزستان تصریح کرد: بازسازی‌های انجام شده توسط پیمانکاران انجام شد اما به دلیل آنکه اعتباراتی که برای جبران خسارات در نظر گرفته شد، تاکنون تخصیص داده نشده، اداره‌کل امور عشایر استان به پیمانکاران خود بدهکار است.
 
کریمی عنوان کرد: اعتبارات در نظر گرفته شده برای خسارات به صورت کلی برای استان در نظر گرفته شده است و بخشی از آن نیز باید به بخش عشایر و زیرساخت‌ها تخصیص پیدا کند که تاکنون این امر محقق نشده است.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری‌هایی که از سوی مسئولان انجام می‌گیرد، اعتباراتی در نظر گرفته شده برای جبران خسارت‌هایی که در سال‌های 94 و 95 به زیرساخت‌های عشایری وارد شد، پرداخت شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار