تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۱۵۴۷۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف 516 کیلو موادمخدر در محورهای مواصلاتی استان
فرمانده انتظامی استان از کشف 516 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک طی 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی اهواز، بهبهان، هندیجان خبر داد
خوزنیوز: فرمانده انتظامی استان از کشف 516 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک طی 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی اهواز، بهبهان، هندیجان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر گفت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و تشدید مبارزه قاطع با فروشندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر، مأموران پليس مبارزه با موادمخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)از انتقال چند محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان، مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات تخصصی مسیر تردد قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی 6 سوداگر مرگ که قصد جابجای موادمخدر را داشتند، در چند عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

سردار عباس زاده در ادامه گفت: در بازرسی از 5 دستگاه خودروی توقیف شده مقدار 516 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک ،که به طرز ماهرانه ای در خودروها جاسازی شده بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه در این رابطه  6 سوداگر مرگ دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های مهم پلیس اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و برخورد قانونی و قاطع با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر است.
:
:
:
آخرین اخبار