تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۱۵۴۷۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حل مشکل برق شهرستان شوش تا تابستان سال 97
با احداث چهار ایستگاه ،مشکل افت ولتاژ و نوسان برق شهرستان شوش تابستان سال آینده حل می شود
مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان گفت: با احداث چهار ایستگاه ،مشکل افت ولتاژ و نوسان برق شهرستان شوش تابستان سال آینده حل می شود.

محمود دشت بزرگ در حاشیه بازدبد میدانی از شهرستان شوش گفت: برنامه ریزی ویژه ای برای توسعه شبکه برق شهرستان شوش انجام شده که شامل احداث ایستگاه دشت آوان 132کیلوولت در بخش فتح المبین ، ایستگاه پست 33/132کیلو ولت دانیال با ظرفیت 100مگاولت آمپر و ایستگاه 33/132زیگورات باظرفیت 60 مگاولت آمپر می باشند که امیدواریم این طرح ها در 6 ماهه سال 97 به بهره برداری برسند.

وی گفت:برای برق دارکردن پست زیگورات یک خط انتقال فشار قوی به طول حدود هشت کیلو متر طراحی شده است.

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان افزود:برای سرمایه گذاری این سه پروژه حدود480 میلیاردریال ازمحل منابع داخلی هزینه خواهد شد.

دشت بزرگ گفت:در کنار ساخت این سه ایستگاه در شهرستان شوش که در افق کوتاه مدت محقق می شوند مطالعات یک ایستگاه 400 کیلو ولت در بخش فتح المبین انجام شده که این ایستگاه شهرهای دشت آزادگان و اندیمشک را نیز پوشش می دهد.

وی گفت:این ایستگاه با ظرفیت 400 مگا آمپر طراحی شده و امکان توسعه آن نیز وجود دارد ضمن اینکه ایستگاه مذکور حدود 40کیلومتر خط انتقال خواهد داشت.

دشت بزرگ اعتبار احداث این ایستگاه را حدود یکهزار و 500 میلیارد ریال عنوان کرد.

سیدراضی نوری نماینده مردم شوش درمجلس شورای اسلامی نیز گفت:یکی مشکلات خاص این شهرستان به ویژه مناطق روستایی آن در فصل تابستان مشکل افت ولتاژ و نوسان برق می باشد که می طلبد با برنامه ریزی در جهت تامین زیر ساخت های انرژی در شهرستان شوش اقدام شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار