تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۱۵۴۷۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور اهواز:
۱۲۰۰ دانشجوی جدید وارد پیام نور اهواز شدند
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور اهواز گفت: امسال یک هزار و ۲۰۰ نفر ثبت نامی جدید داریم که ۱۱۷ نفر آنها در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کنند.

پرویز سلیمانی مقدم روز سه شنبه در مراسم استقبال از دانشجویان جدید الورود و تجلیل از نخبگان دانشگاه پیام نور اهواز اظهار کرد: امسال یک هزار و ۲۰۰ نفر ثبت نامی جدید داریم که ۱۱۷ نفر آنها در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از هفت هزار و ۵۰۰ نفر دانشجو در دانشگاه پیام نور اهواز تحصیل می کنند، ادامه داد: پیام نور دانشگاهی دولتی و مدرک آن معتبر و از سوی وزارت علوم صادر می شود.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور اهواز با اشاره به کتاب محور بودن دانشگاه پیام نور ادامه داد: متون از قبل تهیه و به چاپ رسیده و در نهایت نیز آزمون محور است. همچنین آزمون ها به صورت سراسری با منابع یکسان در سراسر کشور برگزار می شود که مبین رعایت عدالت آموزشی است.

سلیمانی مقدم تصریح کرد: یکی دیگر از مزیت های دانشگاه پیام نور مهمان شدن آسان دانشجویان در دانشگاه های مختلف است؛ همچنین دانشجویان امکان تغییر محل آزمون خود را دارند.

وی بیان کرد: عدم الزام به حضور در کلاس های نظری و تئوری برای دانشجویان شاغل نیز از دیگر مزایای این دانشگاه است. البته این دانشجویان باید در آزمون میان ترم برای کسب ۶ نمره میان ترم حضور داشته باشد.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور اهواز با بیان اینکه به دلیل آزمون محور بودن دانشگاه پیام نور بالای ۴۰ درصد از پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد از فارغ التحصیلان این دانشگاه هستند، گفت: دانشجویان پیام نور در طول سال های تحصیل خود با روش تست زنی به صورت کاملا تجربی آشنا می شوند.

سلیمانی مقدم در پایان عنوان کرد: امتحانات از دو دی ماه سال جاری شروع و تا ۲۵ این ماه نیز ادامه خواهد داشت. همچنین دانشجویان هم می توانند در آذر ماه نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار