تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۵۴۷۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طلاب اهواز یاوه‌گویی‌های ترامپ را محکوم کردند
طلاب و روحانیان حوزه علمیه و امت حزب‌ الله اهواز در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکوم کردن یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا تجمع کردند
طلاب، اساتید، علما، فضلا و روحانیان حوزه علمیه های اهواز روز سه شنبه در محکومیت یاوه گویی رئیس جمهور آمریکا و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجمع کردند.

در این تجمع دو ساعته که از ساعت۱۰ تا ۱۲ در مسجد اعظم ادامه داشت، آیت الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌ الاسلام والمسلمین حاجتی،‌ امام جمعه موقت اهواز و سرهنگ حاجتی، معاون اجرایی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان به سخنرانی پرداختند.

سرآغاز این تجمع قرائت کلام الهی بود و پس از آن طلاب و روحانیان حوزه علمیه با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد لشکر دنیا نتواند که جوابم دهد، ما همه سرباز توئیم خامنه ای گوش به فرمان توئیم خامنه ای، مرگ بر منافق و مرگ بر سازشکار» یاوه گویی های ترامپ را به شدت محکوم و بر تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و الگو قرار دادن آنها از سوی مسؤولان و دولتمردان تأکید کردند.

در این میان طلاب و روحانیان در خلال سخنرانی مدعوان فریاد مرگ بر آمریکا و عدم اعتماد به آمریکا را تکرار کردند.

قرائت بیانیه پایانی تجمع اعتراضی طلاب و روحانیان حوزه علمیه استان خوزستان دیگر رویداد تجمع امروز بود که پس از قرائت هر بند آن فریاد «الله اکبر، خامنه ای رهبر و مرگ بر آمریکا» سر داده شد.

در همین رابطه حجت ‌الاسلام یوسف ناصری، معاون آموزش حوزه های علمیه استان بیان کرد: کلاس های درس ساعت ۱۰ صبح امروز به دلیل حضور طلاب در این تجمع تعطیل شد.

 طلاب و روحانیان حوزه علمیه استان خوزستان در بیانیه ای بیان کردند که اظهارات کینه توزانه و بی شرمانه ترامپ سبب بیداری ساده اندیشان و درخواب رفتگان و بازگشت به دامان دریای خروشان ملت غیور و عزت مند ایران اسلامی شده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار