تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۱۵۴۷۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو کمیسیون آموزش مجلس:
آموزش‌وپرورش با ناظم‌مدرسه خوزستانی شدیدا برخورد کند
مسئولان وزارت آموزش و پرورش باید برخورد مناسب را با شخص خاطی انجام دهد تا دیگر کسی جرات انجام چنین اقداماتی را پیدا نکند
آموزش و پرورش با ناظم مدرسه خوزستانی شدیدا برخورد کندحجت‌الاسلام سلیمی گفت: مسئولان وزارت آموزش و پرورش باید برخورد مناسب را با شخص خاطی انجام دهد تا دیگر کسی جرات انجام چنین اقداماتی را پیدا نکند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تنبیه دانش‌آموز پایه ششمی در شهر شوش(خوزستان)، اظهار داشت: تنبیه‌بدنی دانش‌آموزان از نظر مجلس و اعضای کمیسیون آموزش محکوم است.

وی با بیان اینکه تنبیه دانش‌آموزان یک اقدام غیرانسانی است، افزود: مجلس چنین اقداماتی را محکوم کرده و با جدیت این مسئله را بررسی و آسیب‌شناسی می‌کند تا دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.

 عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با تاکید بر اینکه مسئولان آموزش پرورش نیز مخالف برخورد فیزیکی با دانش‌آموزان هستند، ادامه داد: مسئولان وزارت آموزش و پرورش باید به این مسئله ورود کرده و برخورد مناسب را با شخص خاطی انجام دهد تا دیگر کسی جرات انجام چنین اقداماتی را پیدا نکند.

حجت‌الاسلام سلیمی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش در پذیرش معلمان و مربیان باید دقت بیشتری داشته باشد، گفت: رعایت اخلاق و برخورد محترمانه با دانش‌آموزان یک اصل است که باید رعایت شود.

 2 روز پیش یک دانش‌آموز پایه ششم در شهر شوش استان خوزستان از سوی ناظم مدرسه تنبیه فیزیکی شد که منجر به آسیب شنوایی این دانش‌آموز شده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار