تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶
کد خبر: ۱۵۴۸۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احداث 2 ایستگاه فوق توزیع برق در دزفول وارد گام اجرایی شد
مدیر توزیع برق دزفول با بیان اینکه احداث 2 ایستگاه فوق توزیع برق در بخش های سردشت و چغامیش دزفول وارد گام اجرایی شده است گفت:با بهره برداری از این ایستگاه ها مشکل افت ولتاژو ناپایداری برق این 2 بخش دزفول برطرف می شود.

محسن نمازی فر افزود: برق روستاهای بخش سردشت و روستاهای اطراف آن از ایستگاه فوق توزیع برق زیباشهر تامین می شود که هنگام بارندگی و تندبادهای پاییزی و زمستانی اهالی این بخش با قطعی برق مواجه می شوند و از سوی به علت فاصله زیادی که این روستاها با شهر سردشت دارند زمان خاموشی افزایش می یابد.

وی افزود:با توجه به اینکه مسیرهای دسترسی به روستاهای بخش سردشت دزفول آسفالت نیست و گل و لای ناشی از بارندگی خدمات رسانی برق را مختل می کند پیگیری زیادی از سوی فرماندار،نماینده و توزیع برق دزفول برای حل مشکل برق این بخش صورت گرفت که در راستای این پیگیری ها مدیرعامل برق منطقه ای استان خوزستان از این بخش دیدن و این موضوع بررسی شد.

وی با بیان اینکه شرکت برق منطقه ای استان خوزستان احداث خط و نصب پست فوق توزیع برق را در دستور کار قرار داده بود گفت:در بازدید صورت گرفته مقرر شد ایستگاه فوق توزیع برق در شهر سردشت احداث شود که محل احداث این ایستگاه نیز در ابتدای جاده میانه می باشد.

نمازی فر ادامه داد:با پیگیری فرماندار دزفول مقرر شد قطعه زمینی به وسعت یک هکتار از سوی منابع طبیعی برای ساخت این پست برق به برق منطقه ای استان خوزستان واگذار شود.

مدیر توزیع برق دزفول بیان کرد:بدون تردید احداث پست فوق توزیع برق سردشت اقدام موثری در کاهش خاموشی ها و پایداری شبکه خواهد بود ضمن اینکه سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در بخش سردشت دزفول را دارند نیز با احداث این پست می توانند براحتی پروژه های عمرانی خود را اجرا کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کار تحقیق و مقدماتی احداث این ایستگاه در حال انجام است گفت:با توجه به تامین برق روستاهای بخش چغامیش از ایستگاه فوق توزیع صفی آباد در چهارراه آوج و فاصله زیاد این ایستگاه با روستاهای این بخش باعث افت ولتاژ وناپایداری شبکه شده و خدمات رسانی در زمان حوادث برقی را سخت می کند لذا ساخت پست فوق توزیع برق بخش چغامیش نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر توزیع برق دزفول محل این ایستگاه را در مجاورت شهر چغامیش عنوان کرد و بیان داشت:در بازدید انجام شده مقرر شد برق منطقه ای تا زمان ساخت کامل ایستگاه فوق توزیع چغامیش و ایجاد خطوط ارتباطی با شبکه اصلی فوق توزیع نسبت به نصب یک ترانس فوق توزیع در ایستگاه فولاد روهینا اقدام کند تا خط تقویت و مشکل برق این منطقه تا زمان بهره برداری از این ایستگاه به صورت موقت برطرف شوند.

وی گفت: این 2 ایستگاه فوق توزیع برق 132 کیلو ولت می باشند که ساخت آنها وارد گام اجرایی شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار