تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۶
کد خبر: ۱۵۴۸۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
موکب‌های اربعین حسینی در سوسنگرد راه‌اندازی شد‌
به همت جوانان دشت‌آزادگانی موکب‌های مردمی اربعین حسینی در شهر سوسنگرد و روستاهای اطراف فعالیت خود را آغاز کردند
همزمان با ایام ماه محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان موکب‌های مردمی اربعین حسینی در سوسنگرد و دیار سرباز فداکار شهید محمدرضا سبهانی فعالیت خود را آغاز کردند.

این موکب‌ها در نقاط مختلف این شهرستان فعالیت خود را آغاز کردند که از جمله آنها می‌توان به موکب مجمع شباب الغدیر دشت آزادگان(الخفاجیه) در مسیر سوسنگرد به چذابه اشاره کرد.

این موکب‌ها از شهروندان و عزاداران حسینی، همچنین زائران و ارادتمندان سرور و سالار شهیدان پذیرایی می‌کنند که این خدمت رسانی در روزهای منتهی به اربعین حسینی در زادگاه شهیده غصبن ساکی به اوج خود می‌رسد.

پذیرایی با چای، قهوه، شربت و اقدامات دیگر از جمله فعالیت‌هایی است که در این موکب‌ها در شهر سوسنگرد و دیار شهید حبیب شریفی، شهید ناظم حمادی پو، شهید رحیم سواری و شهیده غصبن ساکی انجام می‌شود.

همچنین در روستاهای اطراف سوسنگرد جوانان عاشورایی این مناطق نیز از هم اکنون موکب‌های را برای پذیرایی از زوار سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی راه اندازی کردند تا به نحو شایسته از آنان پذیرایی کنند.

سالم احسانی یکی از اعضا و فعالان موکب مجمع شباب الغدیر دشت آزادگان اظهار داشت: این موکب در طول شبانه روز پذیرای زوار حضرت سیدالشهدا(ع) است که در 2 حسینیه ویژه خواهران و برادران به آنها خدمت رسانی می‌شود.

وی افزود: این موکب یک مجمع از تمام مواکب سوسنگرد است که با راه اندازی امکانات رفاهی نظیر حمام و سرویس بهداشتی و همچنین نصب کولرهای دو تیکه در حسینیه‌های خواهران و برادران خدمت‌رسانی به زائران سرور و سالار شهیدان را انجام می‌دهد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار