تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۵۴۸۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:
تلاش می‌کنیم شاخص‌های حمل و نقل و راهداری در خوزستان ارتقا یابد
مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه استان جایگاه ویژه‌ای در بحث حمل و نقل کشور دارد، گفت: تمام سعی و تلاش را به کار خواهیم بست تا بتوانیم در جهت ارتقای شاخص‌های حمل و نقل و راهداری استان گام برداریم .
  غلام عباس بهرامی نیا در آئین معارفه خود که امروز، 26 مهرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از وظایف ذاتی و اصلی سازمان راهداری و حمل نقل استان آن است تا بستر مناسبی را برای عبور و مرور ایمن مردم در جاده‌های استان فراهم کند و شرایطی را به وجود آورد تا مردم بتوانند به خوبی تردد داشته باشند .


وی افزود: به دنبال آن هستیم تا بتوانیم سطح سرویس مناسبی را در استان ارائه دهیم زیرا خوزستان از نظر جابه جایی کالا دارای اهمیت خاص و ویژه ای است. همچنین دو پایانه مهم مرزی در استان اهمیت این مسایل را دوچندان می کند .

مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: تمام سعی و تلاش را به کار خواهیم بست تا بتوانیم در جهت ارتقای شاخص‌ های حمل و نقل و راهداری استان گام برداریم .

بهرامی نیا عنوان کرد: پروژه هایی که در حوزه راهداری است حتما با نگاه به ایمنی و ارتقا شاخص‌های مدنظر و با توجه به ظرفیت‌های استان و میزان تردد انجام گرفته استان، پیگیری خواهند شد .

وی ادامه داد: در بحث حمل و نقل استان نیز همه سعی و تلاش را خواهیم کرد تا بتوانیم از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و تلاش می‌کنیم تا به ارتقای شاخص‌های حمل و نقل استان کمک کنیم .

مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری و همراهی مسوولان استان و تشکل‌های صنفی به عنوان بازوهای اصلی سازمان حمل و نقل و راهداری بتوانیم موثر باشیم و شرایط را برای بهبود شاخص‌های حمل و نقل استان فراهم کنیم .

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار