تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۱۵۴۸۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پخش برنامه‌های رادیو اربعین در خوزستان آغاز شد
به منظور بهره‌گیری بیشتر مخاطبان رادیو، امکان دریافت برنامه‌های رادیو اربعین برای مخاطبان رادیو در استان خوزستان فراهم شده است
به منظور استفاده بهتر زائران سرور و سالار شهیدان از رادیو اربعین، امکان دریافت برنامه‌های این رادیو در استان خوزستان فراهم شد.

در همین ارتباط مسلم رحیمی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان اظهار داشت: در آستانه اربعین حسینی و به منظور بهره‌گیری بیشتر مخاطبان رادیو و همچنین اطلاع رسانی به موقع به زائران سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) در ایام اربعین، امکان دریافت برنامه‌های رادیو اربعین در استان خوزستان فراهم شد..

وی در ارتباط با برنامه‌های رادیو اربعین توضیح داد: رادیو اربعین به صورت 24 ساعته اقدام به اطلاع رسانی به موقع و پخش ویژه برنامه‌های مرتبط با راهپیمایی عظیم اربعین از جمله آخرین وضعیت مسیرهای تردد زائران، موکب‌های پیش بینی شده، امکانات و تسهیلات فراهم شده برای زائران را اعلام می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان قرائت قرآن، ارتباط تلفنی با مسئولان، پخش زیارت و ادعیه، نکات آموزشی مربوط به سفر و زیارت و پخش روضه و مرثیه خوانی را از دیگر برنامه‌های رادیو اربعین بیان کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای پخش این رادیو تصریح کرد: با راه اندازی فرستنده‌های 200 وات در ایستگاه شهید رهبر اهواز، ایستگاه شهید چمران بستان و ایستگاه رادیویی دزفول پخش برنامه‌های رادیو اربعین در خوزستان آغاز شد.

رحیمی خاطرنشان کرد: این شبکه رادیویی با تلاش دست اندرکاران معاونت فنی مرکز خوزستان از طریق باند FM به ترتیب ردیف‌های 95/5، 95 و 102/2 مگاهرتز قابل دریافت است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار