تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۵۴۸۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همگام با عاشورائیان در حماسه اربعین حسینی
کاروان پیاده انصار الحسین(ع) به آبادان رسید
کاروان پیاده انصار الحسین(ع) پس از ۵۵ روز به شهر آبادان و دیار سردار رشید اسلام شهید مدافع حرم سعید سیاح طاهری رسید
کاروان پیاده انصار الحسین(ع) پس از ۵۵ روز به شهر آبادان و دیار سردار رشید اسلام شهید مدافع حرم سعید سیاح طاهری رسید.

کاروان پیاده انصار الحسین(ع) که سفر خود را از بارگاه متبرک ثامن الحجج در مشهدالرضا(ع) آغاز کرده بود به آبادان و زادگاه امیر سرلشکر سید علیرضا یاسینی، معاون هماهنگ‌کننده و رئیس ستاد نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی رسید و مورد استقبال مردم و مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

این کاروان 98 نفره که سفر پیاده خود را از مشهد آغاز کرده بود پس از گذر از 6 استان کشور به قدمگاه امام رضا‌(ع) در جاده ولایت آبادان رسیدند و این مکان متبرک را زیارت کردند.

 زائران اربعین حسینی در کاروان انصار الحسین(ع) تا کنون 2 هزار کیلومتر راه پیموده‌اند و پس از حضور در آبادان و استقبال همشهریان روحانی شهید کاظم سعیدی‌نیا، شهید حامد هلالی، امیر سرتیپ شهید قاسم درآهکی و روحانی شهید حجت‌الاسلام احمد مکیان با پای پیاده عازم کربلای معلی هستند.

انصارالحسین با هدف گرامیداشت 72 شهید دشت کربلا در هفتاد و دومین روز پیاده روی، مصادف با اربعین حسینی به زیارت سرور آزادگان جهان، حسین بن علی (ع) نائل می‌شوند.

این کاروان همه ساله از مشهد مقدس با پای پیاده حرکت خود را آغاز می‌کند و در طول مسیر در استان‌های مختلف مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار