تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۵۴۸۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همگام با عاشورائیان در حماسه اربعین حسینی
جای اعتبارات ملی برای برگزاری مراسم اربعین خالی است
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به مراسم اربعین گفت: بارها گفته‌ایم که اعتبارات استانی برای برگزاری این مراسم بزرگ کافی نیست و باید اعتبارات ملی اختصاص یابد.
آیت‌الله سید ابوالحسن حسن‌زاده ضمن تقدیر و تشکر از همه افرادی که در ستاد اربعین و آنان که در زمینه مهیا‌سازی اقدامات برای برگزاری این مراسم معنوی و بزرگ تلاش می‌کنند، اظهار داشت: بارها گفته‌ایم که اعتبارات استانی برای برگزاری این مراسم بزرگ کافی نیست و باید اعتبارات ملی اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه باید برای فعالیت‌های استانی، نخست اولویت‌های سطح استان را نیز در نظر گرفت، افزود: تاکنون اتفاق مهمی در راستای اختصاص اعتبارات ملی در زمینه برگزاری مراسم اربعین صورت نگرفته تا در این زمینه اطمینان داشته باشیم و بگوییم اعتبارات ملی تامین شده باشد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه هنوز اعتبارات ملی در حدی که باید نرسیده است، بیان کرد: امیدواریم که این موضوع به زودی به نتیجه مثبت برسد و اعتبارات ملی تخصیص داده شود.

وی به وضعیت زیرساخت‌ها اشاره کرد و گفت: امسال زیرساخت‌ها از جمله وضعیت جاده و دسترسی به آب به نسبت سال گذشته وضعیت خیلی بهتری پیدا کرده‌ و آنچه که لازم است انجام شده البته اگرچه کارها به خوبی انجام شده ولی بار دیگر تاکید می‌کنیم که برای برگزاری مرسم اربعین می‌بایست اعتبارات ملی دیده شود تا اقدامات و کارها نیز مطلوبیت بیشتری یابند.

آیت‌الله حسن‌زاده درباره تاثیرگذاری میزان فعالیت مسئولان استانی برای اخذ اعتبارات ملی عنوان کرد: فعالیت مشاهده شده از مسئولان در حد رضایت است اما باز هم جای اعتبارات ملی برای اربعین خالی است.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار