تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۱۵۴۸۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سلفی جوانان اهوازی با شهدای تازه تفحص شده/تصاویر
جوانان و نوجوانان شهرهای مختلف خوزستان به ویژه اهواز در طول سال به زیارت شقایق‌های پرپر در معراج شهدای اهواز می‌آیند.
 
میزبانی اهوازی‌های از شهدای تازه تفحص شده در معراج شهدای اهواز
  وقتی شهدای گلگون کفن دوران هشت سال دفاع مقدس از مناطق عملیاتی و هم‌اکنون در خاک عراق تفحص می‌شوند و به خاک پاک وطن باز می‌گردند نخستین مکانی که استقرار می‌یابند معراج شهدای اهواز در پادگان شهید محمودوند است.

معراج شهدای اهواز در طول سال میزبان پرستوهای سبکبال است که تا کنون پیکر مطهر هزاران تن از لاله‌های پرپر دفاع مقدس و پاره‌های تن ملت ایران از جمله پیکر پاک 175 غواص و خط شکن عملیات کربلای 4 را در بر گرفت.

تا کنون شهدای زیادی که پس از سال‌ها بی‌نشانی به خاک وطن بازگشتند به معراج شهدای اهواز آمدند که از جمله آنها می‌توان به سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام صادق(ع) و از دلیرمردان اهوازی اشاره کرد.

سردار شهید مهدی نریمی، مسئول مخابرات قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق(ع)، سردار شهید حسن بهمنی، فرمانده مخابرات قرارگاه تاکتیکی خاتم 4 و مسئول ارتباطات رادیویی مخابرات سپاه ششم امام جعفر صادق(ع) و سردار شهید داریوش باقری‌کاهکش عضو ستاد تیپ 72 محرم و مسئول محور عملیاتی آبادان-خرمشهر دیگر غیورمردان خوزستانی هستند که پس از سال‌ها بی‌نشانی پیکر پاکشان به وطن بازگشتند و معراج شهدای اهواز میزبان آنها بود.

امیر سرتیپ قاسم درآهکی از آبادان، شهید رضا شجاعی از بهبهان، شهید عزت‌الله رسولی از مسجدسلیمان، شهید سید محمود مصطفوی از امیدیه، شهید غلامحسین قاسمی از گتوند، شهید حامد هلالی از آبادان، غواص شهید عبدالکریم کجبافی از اهواز، شهید غلامحسین دیمی از دزفول، شهید عبدالغفور کاظمی بره‌بیچاست از مسجدسلیمان، شهید کاظم سعیدی‌نیا از آبادان، شهید سید ماندنی موسوی از بهبهان و شهید مصطفی جزایری از گتوند نیز از دیگر میهمانان معراج شهدای اهواز هستند.

غواص شهید عیسی جابری از اهواز، غواص شهید یوسف عقیلی‌زاده از رامشیر، شهید اسحاق حاجی‌زاده از رامهرمز، غواص شهید علی نبوی از اهواز، غواص شهید عبدالامیر رمی از دزفول، غواص شهید حسینعلی بایمانی‌نژاد از اهواز، شهید محمدعلی خورشیدی از رامهرمز، شهید حسن کلاه‌کج از آغاجاری، شهید کرم‌الله سراجی از اندیمشک و غواص شهید منوچهر تنگسیری از اهواز نیز از دیگر شهدایی هستند که معراج شهدای اهواز آنها را در برگرفت.

مردم شهیدپرور به ویژه جوانان و نوجوانان شهرهای مختلف خوزستان به ویژه اهواز در طول سال به زیارت شقایق‌های پرپر در معراج شهدای اهواز می‌آیند و در این مکان دل خود را جلا می‌دهند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار