تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۱۵۴۸۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار مینوشهر:
خواسته‌های شورای‌شهرمینوشهر موردتوجه دستگاه‌ها باشد
شهردار مینوشهر گفت: از فرماندار خرمشهر به عنوان عالی ترین نماینده دولت در خواست می شود بر اعمال قانون ۱۰۴ شوراها نظارت کند
 شهردار مینوشهر گفت: از فرماندار خرمشهر به عنوان عالی ترین نماینده دولت در خواست می شود بر اعمال قانون ۱۰۴ شوراها نظارت کند.

هاشم سیاحی شامگاه گذشته در جلسه شورای سلامت خرمشهر اظهار کرد: در ماده ۱۰۴ قانون آمده است که مقامات دولتی از جمله استانداران، فرماندارن و یا بخشداران در حدود اختیارات شورا ملزم به رعایت تصمیمات شورا هستند و موارد تخلف را به مافوق خود منعکس کنند .

وی از اجرایی نشدن کامل این ماده قانونی در مینوشهر خبر داد و اظهار کرد: اعضای شورا خواهان رفع مشکل مردم هستند با این حالی برخی مدیران به تماس ها و مراجعات اعضای شورای شهر مینوشهر توجه نمی کنند و از کنار برخی درخواست های شورا با بی توجهی گذر می کنند که از فرماندار خرمشهر انتظار می رود مشکلات اعضای شورا را منعکس کرده و این مسئله را رفع کند.

شهردار مینوشهر از دعوت نشدن اعضای شورای شهر مینوشهر در جلسه شورای سلامت نیز انتقاد کرد.

وی در ادامه کمبود اعتبارات را عمده دلیل اجرایی نشد طرح های همچون اتلاف سگ های ولگرد توسط شهرداری ها اعلام کرد و حذف اعتبارات خدماتی سازمان منطقه آزاد اروند را مسبب وضعیت کنونی دانست.

سیاحی، حذف اعتبارات خدماتی منطقه آزاد اروند را تصمیمی اشتباه خواند و توضیح داد: از سال ۹۳ و آغاز خدمات سازمان منطقه آزاد در منطقه، بسیاری از اعتبارات شهرداری ها بلوکه شد و ارائه برخی خدمات مثل اتلاف سگ های ولگرد خارج از توان شهرداری است و انتظار می رود منطقه آزاد اروند به شهروندان خود خدمات ارائه کند.

وی افزود: شهرداری از سازمان منطقه آزاد انتظاراتی همچون پرداخت حقوق کارکنان را ندارد و حقوق کارکنان را خود تامین می کند بلکه انتظار می رود سازمان منطقه آزاد اروند در بحث خدمات همچون رفت و روب و فضای سبز کمک رسان شهرداری ها باشد.

شهردار مینوشهر با بیان اینکه سطوح بالای سازمان منطقه آزاد درک صحیحی از شرایط شهرداری ها دارند، مسبب مشکلات و برخی کارشکنی ها را لایه های زیرین این سازمان دانست.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار