تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۵۴۸۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
موکب‌ "المشایه" در شادگان راه‌اندازی شد
به منظور خدمت‌رسانی به زائران سرور و سالار شهیدان موکب‌ المشایه در سه‌راه خور دورق شادگان جاده ماهشهر - آبادان راه‌اندازی شد
به همت جوانان و عموم شهروندان ولایی شهرستان شادگان مواکب حسینی المشایه به مناسبت اربعین حسینی در سه‌راه خور دورق شادگان راه‌اندازی شد.

 شهرستان شادگان دروازه طلایی استان خوزستان میزبان زائران اربعین حسینی (ع) خواهد بود و همچون سال‌های گذشته شهروندان شهر شادگان شاهد راه‌اندازی مواکب حسینی (ع) توسط فرزندان خود هستند.

حیدر عسکری یکی از جوانان ولایی و خدام اهل بیت شهرستان شادگان حضور در جمع خادمان در مواکب اربعین حسینی (ع) را بزرگ‌ترین افتخار خود دانسته و اظهار داشت: خدمت به زوار اربعین حسینی تمرینی برای خدمت به امام عصر(عج) در زمان ظهور خواهد بود و همه ما به خدمت به زائران اباعبدالله حسین(ع) افتخار می‌کنیم.

عسکری نیز هدف خود از حضور در مراسم عزاداری امام حسین(ع) و آماده‌سازی مواکب را آشنایی هر چه بیشتر فرزند خود با راه و منطق شهدای کربلا خواند و افزود: بصیرت و تبعیت از امام زمان(ع)، عبور از منیّت را جوانان با تدبر در مکتب عاشورای امام حسین(ع) با تمام وجود خویش در خواهند یافت از این روی با فرزندم آمده‌ام تا از سنین پایین با فرهنگ عاشورای حسینی آشنا شود.

موکب‌



مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار