تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۵۴۸۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تاثیر چشمگیر خدمات نوین بانک شهر بر افزایش بازدید کنندگان نمایشگاه‌های کتاب استانی
خدمات قابل قبول بانک شهر به ناشران و بازدیدکنندگان نمایشگاه‌های کتاب کشور قابل قدردانی است.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این‌که  ارایه خدمات نوین بانکی در نمایشگاه‌های کتاب استانی افزایش بازدید کنندگان را به همراه داشته است، گفت: خدمات قابل قبول بانک شهر به ناشران و بازدیدکنندگان نمایشگاه‌های کتاب کشور قابل قدردانی است.
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر،سید هادی حسینی در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری با بیان این مطلب گفت: وجود تواقفنامه ای میان معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بانک شهر ،  نقش مهمی در ارائه خدمات مطلوب و مناسب به دوستداران کتاب دارد.
حسینی تصریح کرد: خدمات بانک شهر در نمایشگاه های کتاب سراسر کشور باعث تسهیل در امور ناشران و دوستداران کتاب ایران شده است.
معاون امور حقوقی و مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به حمایت های این وزارتخانه از ناشران گفت: در گذشته حمایت وزارتخانه در حوزه کاغذ بوده اما امروز در حوزه کتاب است، در این نوع حمایت، کتاب های خوب و فاخر خریداری و در اختیار خوانندگان گذاشته می شود.
حسینی با اشاره به برنامه ریزی برای افزایش سهم نیم درصد کتابخانه‌های عمومی از محل درآمدهای شهرداری ها افزود: طرح افزایش این سهم از نیم به 1.5 درصد در مجلس شورای اسلامی مطرح شده است.
وی برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری را مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: روند برگزاری و برپایی این نمایشگاه در چند سال گذشته پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.
:
:
:
آخرین اخبار