تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۱۵۴۹۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قهرمان تکواندو آسیا مدال خود را به خانواده شهید مدافع حرم اهدا کرد
فردین اسکندری ورزشکار گتوندی دارنده مدال طلای مسابقات تکواندو آسیا ، مدال طلای خود را به خانواده شهید 'محمد تاج بخش' اولین شهید مدافع حرم گتوند اهدا کرد
فردین اسکندری ورزشکار گتوندی دارنده مدال طلای مسابقات تکواندو آسیا ، مدال طلای خود را به خانواده شهید 'محمد تاج بخش' اولین شهید مدافع حرم گتوند اهدا کرد.


این ورزشکار صاحب نام گتوندی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا به میزبانی کشور تایلند به نشان طلا دست یافت.

فردین اسکندری روز جمعه در آئینی با حضور با حضور جمعی از مسئولان محلی ، خانواده معظم شهدا و جمعی از ورزش دوستان مدال قهرمانی خود را به پدر شهید محمد تاج بخش اهدا کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر از این حرکت خوب قهرمان ملی کشورمان گفت: فردین اسکندری بعد از امین میرزازاده قهرمان کشتی جهان،دومین ورزشکار گتوندی است که مدال خود را به خانواده شهید محمد تاج بخش و همرزم شهید محسن حججی از شهدای شاخص مدافع حرم کشور اهدا کرد.

بهزاد جعفرزاده ادامه داد: 'فردین اسکندری' به عنوان عضو تیم ملی تکواندو کشورمان درمسابقات قهرمانی آسیا که در کشور تایلند برگزار شد، پس از پیروزی بر حریفانی از کشورهای چین،ژاپن و تایلند به مقام قهرمانی و مدال طلای آسیا دست یافت.

وی اضافه کرد: این ورزشکار گتوندی تاکنون 15بار مقام قهرمانی تکواندو استان خوزستان را کسب کرده و پنج بار به مقام قهرمانی کشور در رده های مختلف سنی دست یافته است.

جعفرزاده در پایان افزود:کسب 2 سال رنکینگ لیگ 1 کشور از دیگر افتخارات این پدیده تکواندو خوزستان است.


در این آئین حاج عبدالمحمد تاج بخش پدربزرگ این شهید والامقام و از جانبازان جنگ تحمیلی و پدر 2 شهید دوران دفاع مقدس به پاس قدردانی از این اقدام فردین اسکندری لوح سپاسی به وی اهدا کرد.

محمد تاج بخش 16 تیر سال 1368 در شهرستان گتوند متولد شد و در مرداد امسال در دفاع از حرم اهل بیت (ع) و حرم حضرت زینب (س) در رویارویی با گروه های تکفیری و در پاتک دشمن در منطقه عملیاتی تدمور سوریه در سن 28 سالگی به درجه شهادت نائل آمد.
وی همرزم شهید محسن حججی بود.

مردم شهرستان 74 هزار نفری گتوند در شمال استان خوزستان 347شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار